خبرگزاری کار ایران

رییس پلیس راه راهور ناجا:

محور چالوس بسته شد/ رانندگان زنجیر چرخ داشته باشند

asdasd
کد خبر : ۷۱۱۰۱۹

رییس پلیس راه راهور ناجا گفت: محور کرج - چالوس تا اطلاع ثانوی مسدود شد.

به گزارش ایلنا، سردار حمیدی افزود: محور کرج - چالوس در استان البرز به دلیل بارش شدید برف تا اطلاع ثانوی مسدود شد.

رییس پلیس راه راهور ناجا با اشاره به بارش برف در محورهای ۱۱ استان کشور گفت: براساس آخرین اطلاعات ترافیکی و رصد محورها، در حال حاضر در محورهای استان‌های آذربایجان شرقی, همدان, البرز, کردستان, مرکزی, شرق استان تهران, قزوین (اکثر محورها)، اردبیل (محور اردبیل-مغان)، استان فارس (محور شیراز-سپیدان)، استان مازندران (ارتفاعات محورهای هراز, فیروزکوه و کندوان) و استان سمنان (محورهای سمنان-فیروزکوه، شهمیرزاد) بارش برف ادامه دارد.

وی افزود: همچنین در اکثر محورهای استان‌های تهران, اصفهان, خراسان رضوی, کردستان، فارس، چهارمحال و بختیاری، سمنان, قم, کهگیلویه و بویراحمد, گیلان, قزوین, مازندران نیز بارش باران گزارش شده است. رییس پلیس راه راهور ناجا با تاکید بر اینکه تردد در اکثر محورهای استان آذربایجان شرقی نیازمند زنجیر چرخ است، گفت: اکیداً توصیه می‌کنیم با توجه به شرایط جوی کشور رانندگان از سفرهای غیرضروری خودداری کنند و در صورت لزوم به مسافرت برون‌شهری حتماً زنجیر چرخ همراه داشته باشند تا در محورهای برفگیر دچار مشکل نشوند. وی به کاهش دید در برخی محورها اشاره کرد و یادآور شد: محورهای استان‌های همدان، مرکزی و یزد (اکثر محورها)، استان قزوین (محور قزوین-رشت محدوده کوهین)، استان مازندران (ارتفاعات محورهای هراز و فیروزکوه) و استان کرمان (محور انار-یزد) دچار مه گرفتگی همراه با کاهش دید هستند که تاکید می‌کنیم رانندگان در این محورها با سرعت مطمئنه تردد و حتماً از چراغ مه شکن خودرو استفاده کرده و فاصله طولی را با خودرو جلویی رعایت کنند.

 

رییس پلیس راه راهور ناجا در خصوص آخرین وضعیت ترافیکی محورها نیز گفت: ترافیک در باند شمالی آزادراه تهران-کرج (محدوده گرمدره تا پل فردیس)، باند شمالی آزادراه کرج-قزوین(پل فردیس تا پل حصارک)، باند جنوبی آزادراه کرج-قزوین پل حصارک تا پل فردیس) و باند جنوبی آزادراه تهران-کرجکرج (پل فردیس تا گرمدره) نیمه سنگین است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز