خبرگزاری کار ایران

سردار اشتری:

نباید اجازه داد حادثه واژگونی اتوبوس دانشگاه به یک بحران تبدیل شود

asdasd
کد خبر : ۷۱۰۶۱۹

فرمانده نیروی انتظامی با بیان اینکه ناجا اجازه نمی‌دهد حوادثی چون حادثه دانشگاه علوم و تحقیقات به یک بحران تبدیل شود، گفت: دشمنان ۴۰ سال است در حال موج سواری بر روی اینگونه حوادث هستند باید موضوع کارشناسی شود و اگر کوتاهی از سوی دستگاهی صورت گرفته حتما پاسخگو باشند.

به گزارش ایلنا از پایگاه اطلاع‌رسانی پلیس، سردار حسین اشتری در جمع کارکنان فرماندهی استان خراسان رضوی، اظهار داشت: به ارواح طیبه شهدای اسلام، انقلاب، دفاع مقدس، شهیدان عرصه نظم و امنیت، مدافعان حریم و حرم درود می‌فرستیم و یاد امام راحل را گرامی می‌داریم و برای فرماندهی معزز کل قوا حضرت آیت الله امام خامنه ای عزیز (مدظله العالی)آرزوی طول عمر داریم.

وی گفت:  نیروی انتظامی همواره آمادگی لازم برای برخورد با هرگونه اخلال را داشته و دارد، هر چند دشمنان ما همواره به دنبال تزریق ناامنی به کشور هستند و اینکه بتوانند در این کار موفق شوند یا نه بستگی به ما دارد که تا چه حدی از آمادگی برخوردار باشیم.

عالی ترین مقام انتظامی کشور  به شرفیابی فرماندهان و معاونان ارشد ناجا خدمت مقام معظم رهبری(مدظله العالی) طی چند روز گذشته اشاره کرد و افزود: معظم له بر لزوم آمادگی هر چه بیشتر نیروی انتظامی برای انجام مأموریت ها تأکید داشتند.

فرمانده ناجا با بیان اینکه دشمن به هر بهانه‌ای به دنبال برهم زدن امنیت و آرامش کشور است، افزود: نیروی انتظامی اجازه نمی‌دهد حوادثی چون حادثه دانشگاه علوم و تحقیقات به یک بحران تبدیل شود؛ دشمنان ۴۰ سال است در حال موج سواری بر روی اینگونه حوادث هستند باید موضوع کارشناسی شود و اگر کوتاهی از سوی دستگاهی صورت گرفته حتما پاسخگو باشند.

وی، امنیت موجود در کشور را بالاترین افتخار دانست و افزود: ۴۰ سال است دشمن برنامه‌های خود را در راستای تغییر در ریل انقلاب گذاشته ولی خوشبختانه با هوشیاری مردم و برکت خون شهدا و هدایت های مقام معظم رهبری (مدظله العالی) هرگز نتوانسته به اهداف خود دست یابد.

سردار اشتری، استان خراسان رضوی را متفاوت تر از همه شهرها عنوان کرد و گفت: در این استان به دلیل حجم عظیم تردد زائران، امنیت نباید خدشه دار گردد، از سویی با توجه به اینکه یک استان مرزی است باید مرزهای آن نیز امن و تقویت شوند.

فرمانده ناجا در پایان به فتنه های دشمن در سال های مختلف اشاره و خاطرنشان کرد: در سال ۷۸ یک فتنه وجود داشت و در سال ۸۸ فتنه‌ها عمیق‌تر و در سال ۹۶ اوج فتنه‌ها صورت گرفت، ولی خوشبختانه نیروی انتظامی نیز جلوتر از فتنه‌ها عمل کرد و موفق شد بسیاری از توطئه‌ها را پیشدستانه نقش بر آب کند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز