خبرگزاری کار ایران

تحصیل ۶ هزار دانشجوی شاهد و ایثارگر در دانشگاه تهران

asdasd
کد خبر : ۷۰۹۹۹۴

رئیس دانشگاه تهران گفت: درحال حاضر حدود ۶ هزار دانشجوی شاهد و ایثارگر در این دانشگاه تحصیل می کنند.

به گزارش ایلنا، محمود نیلی احمدآبادی در جلسه ستاد امور شاهد و ایثارگران دانشگاه تهران با اشاره به حضور حدود ۶ هزار دانشجوی شاهد و ایثارگر در این دانشگاه گفت: تقویت توانمندی و ارتقای وضعیت تحصیلی این دانشجویان از اهداف و ماموریت‌های اصلی اداره کل امور شاهد و ایثارگر دانشگاه است.

وی حمایت‌های بنیاد شهید و امور ایثارگران از دانشجویان تحت پوشش این بنیاد را خواستار شد.

مجید سرسنگی معاون فرهنگی دانشگاه تهران در این جلسه افزود: توجه به توسعه و ترویج فرهنگ غنی ایثار و شهادت در دانشگاه در کنار اهتمام به توانمندسازی دانشجویان از اهمیت بسیار ویژه‌ای برخوردار است.

وی افزود: کانون علمی و فرهنگی ایثار دانشجویان شاهد و ایثارگر در دانشگاه با هدف ارائه امکانات فرهنگی به دانشجویان راه اندازی شده است.

در این جلسه موضوعاتی نظیر ساختار دفاتر امور شاهد و ایثارگر در پردیس/ دانشکده‌های مستقل دانشگاه، طرح استاد مشاور، آیین‌نامه آموزشی دانشجویان شاهد و ایثارگر، نحوه حمایت بنیاد شهید و امور ایثارگران از کانون علمی و فرهنگی ایثار و مطالبات دانشجویان شاهد و ایثارگر از بنیاد، هزینه‌های درمانی ایثارگران دانشگاه از سوی سایر اعضای ستاد مطرح و مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز