خبرگزاری کار ایران

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی خبر داد:

حریق در منزل مسکونی در خیابان مولوی/ نجات ۲۰ زن و کودک

asdasd
کد خبر : ۷۰۹۷۸۸

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی از حریق در یک منزل مسکونی و نجات ۲۰ زن و کودک محبوس در این ساختمان خبر داد.

جلال ملکی در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا، درباره جزییات این حادثه گفت: در ساعت ۱۸:۱۷ امشب یک مورد آتش‌سوزی در یک ساختمان مسکونی در خیابان مولوی، خیابان صاحب جم به سامانه ۱۲۵ سازمان آتش‌نشانی اطلاع داده می‌شود.

وی با بیان اینکه بلافاصله سه ایستگاه با امکانات کامل به محل حادثه اعزام شد، اظهار داشت: محل آتش‌سوزی یک ساختمان چهار طبقه مسکونی بود که در هر طبقه چهار واحد مسکونی در آن وجود داشت. در طبقه منفی یک این ساختمان چند دستگاه خودرو وجود داشت. زمانی که آتش‌نشانان به محل حادثه رسیدند که یک دستگاه خودروی پژو ۴۰۵ دچار آتش‌‌سوزی شده و کاملا شعله‌ور بود.

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی با بیان اینکه آتش‌ به سرعت در حال سرایت به خودروهای دیگر بود، تصریح کرد: دود بسیار زیادی طبقات بالایی را فراگرفته بود و نفرات زیادی در طبقات بالایی که غالبا زنان و کودکان بودند در وضعیت ناایمن و دود گرفته محبوس شده‌ بودند. آتش‌نشانان به دو گروه تقسیم شده و در یک تاکتیک عملیاتی خوب همزمان با خاموش کردن آتش با دستگاه‌های تنفسی به طبقات بالایی رفتند و نفرات را از طبقات بالایی بیرون کردند. در مجموع حدود ۲۰ نفر از اهالی این ساختمان که شامل زنان و کودکان بودند را از وضعیت بسیار ناایمنی که قرار داشتند خارج کردند.

ملکی ادامه داد: دو نفر از این خانم‌ها دچار دودگرفتگی شده بودند که به عوامل اورژانس تحویل داده شدند. آتش خاموش شد و از سرایت آتش به خودروهای دیگر جلوگیری شد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز