خبرگزاری کار ایران

ملکی به ایلنا خبر داد:

نجات مجعزه‌آسای یک کارگر پس از هفت ساعت از زیر خاک

asdasd
کد خبر : ۷۰۹۳۳۹

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی از نجات معجزه‌آسای یک کارگر تبعه افغانستان که در چاه به مدت هفت ساعت گرفتار شده بود، خبر داد.

جلال ملکی در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا، درباره جزییات این حادثه گفت: یک مورد حادثه گرفتار شدن یک کارگر در چاه در ساعت ۱۲:۴۷ ظهر امروز به آدرس خیابان ستارخان، خیابان پاتریس‌لومبو به سامانه ۱۲۵ سازمان آتش‌نشانی اطلاع داده می‌شود.

وی با بیان اینکه بلافاصله سه ایستگاه به محل حادثه اعزام شد، اظهار داشت: محل حادثه یک مجتمع مسکونی بود که در بخشی از این مجتمع یک اتاقک ۱۲ متری وجود داشت و قرار بود در آینده در این اتاقک تجهیزات برقی نصب شود. در گوشه این اتاقک چاهی به عمق هشت متر حفر شده بود و کارگری در عمق این چاه مشغول حفاری بود که به دلیل سست بودن خاک، مقداری زیادی خاک تخریب و روی این کارگر ریخته شده بود.

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی ادامه داد: زمانی که آتش‌نشانان به محل حادثه رسیدند، حدود دو متر خاک روی این کارگر ریخته شده بود و این کارگر در زیر خاک مدفون شده بود. آتش‌نشانان با احتیاط لازم اما با دقت و سرعت ایمن‌سازی‌های لازم را انجام دادند و همزمان عملیات خاک‌برداری آغاز شد و ادامه پیدا کرد و پس از ساعت‌ها تلاش بدون وقفه آتش‌نشانان دقایقی قبل خوشبختانه آتش‌نشانان موفق شدند این کارگر را که در حدود ۲۰ سال داشت و تبعه کشور افغانستان بود به طور معجزه‌آسایی در شرایطی که امید به زنده ماندن این فرد نبود، زنده از زیر خاک خارج کرده و تحویل عوامل اورژانس دادند البته این کارگر دچار مصدومیت‌هایی شده بود اما خوشبختانه زنده بود و سریعا تحویل عوامل اورژانس شد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز