خبرگزاری کار ایران

جزییاتی جدید از وضعیتِ دانشجویان مصدوم

asdasd
کد خبر : ۷۰۹۲۲۳

مادر یکی از دانشجویان مصدوم حادثه واژگونی اتوبوس علوم تحقیقات گفت: عاجزانه از مردم می‌خواهم، بیماران بستری در بخش آی‌سی‌یو بیمارستان امام خمینی را دعا کنند.

به گزارش خبرنگار ایلنا،‌ رییس اورژانس کشور امروز از مصدومان حادثه واژگونی اتوبوس علوم تحقیقات بیمارستان امام خمینی عیادت کرد و در جریان روند درمان آنها قرار گرفت.

پدر مهشید مقدم‌راد یکی از مصدومان این حادثه که در بخش آی‌سی‌یو بیمارستان امام خمینی بستری است در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا درباره وضعیت دخترش گفت: پزشکان بیمارستان تمام تلاش‌شان را می‌کنند، اما دخترم کمی بیقرار است و هنوز وضعیت مناسبی ندارد، البته باز هم خدا را شکر می‌کنیم، اما هنوز قادر به صحبت نیست و پزشکان گفته‌اند که احتمال دارد شش ماه طول بکشد تا قدرت تکلم خود را به دست آورد.

وی تصریح‌ کرد: اما دست و پایش را تکان می‌دهد و می‌تواند غذا بخورد ما امیدمان به خداست و امیدواریم هر چه زودتر حال فرزندمان بهتر شود.

مادر مهدی مغنیان دانشجوی مصدوم ترم اول پزشکی علوم و تحقیقات که او نیز در حال حاضر در بخش آی‌سی‌یو بیمارستان بستری است، گفت: چند روز است که پشت در اتاق نشسته‌ام تا از اینجا داخل را نگاه می‌کنم و چشمم مدام به در این بخش است.

وی تصریح کرد: عاجزانه از مردم می‌خواهم بیماران بستری در بخش آی‌سی‌یو بیمارستان امام خمینی را دعا کنند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز