خبرگزاری کار ایران

فراهانی:

تغییر ساختار سازمانی شهرداری باید براساس کار کارشناسی باشد

asdasd
کد خبر : ۷۰۹۰۶۵

رئیس کمیته بودجه و نظارت مالی شورای شهر تهران بر لزوم کار کارشناسی برای تغییر ساختار سازمانی شهرداری تاکید کرد.

به گزارش خبرنگار ایلنا،‌ فراهانی، رئیس کمیته بودجه و نظارت مالی شورای شهر تهران در جریان صد و دهمین جلسه علنی شورای شهر تهران با ارائه پیشنهادی در خصوص طرح ادغام معاونت های شهرداری تهران گفت: مساله اصلاح ساختار سازمانی تخصصی و مبتنی بر مطالعه و کار کارشناسی و مشاوره ای است.

وی افزود: بدین معنی که در یک سازمان کوچک هم چنانچه شرح مسئولیت ها تغییر کند باید در این شرکت ها، مشاور پس از بررسی و مطالعه مفصل، پیشنهاد خود را مطرح کند.

فراهانی بیان کرد: کلیات مصوبه عنوان می کند که باید شهرداری از ۹ سازمان به ۶ معاونت تبدیل شود در صورتی که همه این ها باید مبتنی بر کار مطالعاتی باشد.

رئیس کمیته بودجه و نظارت مالی گفت: در این راستا پیشنهادی ارائه کردیم تا طبق آن بند ۱ و ۲ حذف شود و این ماده یعنی ارائه گزارش ارزیابی و مطالعه ساختار سازمانی به منظور تجدیدنظر در نظام تقسیم کار و انجام هماهنگی بین حوزه های معاونت ها و کاهش معاونت هاست تا بدین ترتیب طراحی ساختار سازمانی جدید با هدف کاهش معاونت های موجود در ستاد و صف به منظور چابک سازی کوچک شدن ساختار سازمانی شود.

وی اضافه کرد: یعنی امضا کنندگان مسئله کوچک سازی را پذیرفته اند اما معتقدند این امر باید مبتنی بر کار کارشناسی باشد و لایحه از طرف شهرداری بر اساس کار کارشناسی ارائه شود.

گفتنی است این پیشنهاد با ۱۱ رای موافق به تصویب شورای شهر تهران رسید.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز