خبرگزاری کار ایران

بارش باران و برف در ۱۴ استان کشور

asdasd
کد خبر : ۷۰۸۳۶۱

رییس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور ناجا از بارش باران و برف در ۱۴ استان کشور خبر داد.

به گزارش ایلنا، سرهنگ نادر رحمانی، رییس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور ناجا خاطرنشان کرد: بارش برف در استان‌های البرز و مازندران (محور کرج-چالوس)، کردستان (محور بانه –سقز و محور سقز-سنندج محدوده گردنه زرینه)،‌ لرستان (محور بروجرد-اراک محدوده گردنه زالیان و محور خرم آباد-بروجرد محدوده گردنه رازان) و مرکزی (محور اراک-بروجرد) گزارش شده است.

وی ادامه داد: همچنین در استان‌های کرمانشاه، گیلان,لرستان و همدان (اکثر محورها)، استان فارس (محور شیراز-کازرون)، استان آذربایجان غربی (محورهای ماکو-خوی و سردشت-مهاباد)، استان کردستان محور مریوان-سنندج، استان مازندران محور جویبار-ساری، استان زنجان محور طارم-زنجان و آذربایجان شرقی محورهای جلفا-مرند و جلفا -خودآفرین شاهد بارش باران هستیم.

سرهنگ رحمانی با اشاره به مه گرفتگی همراه با کاهش دید در استان های اردبیل , لرستان , البرز و همدان(ارتفاعات) تصریح کرد: تردد در استان آذربایجان غربی (محور شاهین دژ-تکاب) و استان اردبیل محور اسالم-خلخال با زنجیر چرخ الزامی است.

رییس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور ناجا خاطرنشان کرد: سایرمحورهای مواصلاتی کشور از جوی آرام و ترافیکی روان برخوردار هستند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز