خبرگزاری کار ایران

اطلاعیه دانشگاه آزاد در پی حادثه واژگونی اتوبوس در واحد علوم و تحقیقات

asdasd
کد خبر : ۷۰۷۴۹۳

در پی حادثه دلخراش واژگونی اتوبوس حامل تعدادی از دانشجویان در واحد علوم و تحقیقات، دانشگاه آزاد اسلامی با صدور اطلاعیه ای، در گذشت این عزیزان را به خانواده بزرگ و داغدار دانشگاه آزاد اسلامی و خانواده‌های آنان تسلیت گفت.

به گزارش ایلنا، روابط عمومی دانشگاه آزاد اسلامی، در پی حادثه دلخراش واژگونی اتوبوس حامل تعدادی از دانشجویان در واحد علوم و تحقیقات، دانشگاه آزاد اسلامی با صدور اطلاعیه ای، در گذشت این عزیزان را به خانواده بزرگ و داغدار دانشگاه آزاد اسلامی و خانواده های معزز آنان تسلیت گفت.

متن اطلاعیه به این شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم

با کمال تاسف و تاثر، روز سه شنبه 4 آذرماه، خانواده بزرگ دانشگاه آزاد اسلامی، در غم اندوهبار و دلخراش درگذشت تعدادی از دانشجویان عزیز و زخمی شدن برخی دیگر فرو رفت و داغدار شد.

در این حادثه تاسف بار و بر اساس بررسی های انجام شده، تعدادی از دانشجویان از دانشکده مدیریت علوم و تحقیقات دانشگاه آزاد اسلامی در اتوبوسی که متاسفانه در بخشی از جاده، دچار انحراف از مسیر و منجر به حادثه گردیده و ضمن برخورد با مانع سیمانی خارج از مسیر، واژگون گردیده است که علت این اتفاق از سوی کارشناسان در دست بررسی است و به محض قطعیت اطلاع رسانی خواهد شد.

لازم به ذکر است که رئیس و مسئولان دانشگاه بلافاصله در محل حادثه حاضر و نسبت به رسیدگی به شرایط موجود و هماهنگی های لازم با اورژانس، آتش نشانی و ضرورت های امدادی لازم اقدام نموده و حادثه دیدگان بلافاصله به مراکز درمانی و بیمارستانی منتقل شده اند که با دستور صادر شده، پیگیری های لازم برای رسیدگی به وضعیت مصدومان و مجروحان از سوی دانشگاه ادامه دارد.

دانشگاه آزاد اسلامی ضمن ابراز تاسف و تاثر از وقوع این حادثه مولمه، مراتب تعزیت و تسلیت خود را به بازماندگان این عزیزان از دست رفته و خانواده داغدار دانشگاه آزاد اسلامی اعلام و برای مجروحان و حادثه دیدگان شفای عاجل آرزومند است و در خصوص دریافت اطلاعات دقیق از علل وقوع حادثه و رسیدگی به وضعیت جان باختگان و مصدومان اقدامات فوری را انجام خواهد داد.

روابط عمومی دانشگاه آزاد اسلامی

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز