خبرگزاری کار ایران

ولایتی درگذشت آیت‌الله هاشمی شاهرودی را تسلیت گفت

asdasd
کد خبر : ۷۰۷۳۲۲

رئیس هیات موسس و هیات امنای دانشگاه آزاد اسلامی با صدور پیامی، درگذشت رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام را تسلیت گفت.

به گزارش ایلنا، علی‌اکبر ولایتی رئیس هیات موسس و هیات امنای دانشگاه آزاد اسلامی در پیامی درگذشت آیت‌الله سیدمحمود هاشمی شاهرودی را تسلیت گفت.

در متن پیام ولایتی آمده است: «درگذشت عالم جلیل‌القدر، مجاهد نستوه آیت‌الله سید محمود هاشمی شاهرودی که در کنار امام (ره) و رهبری، همراه همیشگی و صدیق انقلاب و نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران بودند، موجب تأسف و تألم فراوان گردید.

این عالم ربانی از چهره‌های ارزشمند و برجسته دینی بودند که در محضر آیات عظام و مراجع بزرگ تقلید تلمذ کردند و منشاء آثار و برکات فراوانی در حوزه‌های مختلف اجرایی و مسئولیت‌های مهم کشور ازجمله ریاست قوه قضاییه، عضویت در شورای نگهبان، مجلس خبرگان رهبری و ریاست مجمع تشخیص مصلحت نظام بودند و در راه تربیت عالمان دینی و ترویج آموزه‌های بلند و متعالی اسلامی و شیعی تلاش وافری به کار بستند که یادگاران ماندگار ایشان به نیکی ثبت و ضبط خواهد ماند.

این ضایعه دردناک را به محضر مقام معظم رهبری (مدظله العالی)، مردم بزرگ ایران، حوزه‌های علمیه، علاقه‌مندان، طلاب و شاگردان و بیت مکرم ایشان تسلیت عرض و برای آن مرحوم فقید از درگاه خداوند متعال غفران و رحمت واسعه الهی و برای بازماندگان صبر و اجر مسئلت می‌کنم.

علی‌اکبر ولایتی»

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز