خبرگزاری کار ایران

پورسیدآقایی در جمع خبرنگاران خبر داد:

بررسی دریافت عوارض در محدوده طرح زوج و فرد در هفته آینده

asdasd
کد خبر : ۷۰۶۴۶۹

معاون حمل و نقل و ترافیک شهردار تهران با اشاره به برگزاری جلسه شورای ترافیک تهران طی هفته آینده گفت: در این جلسه درخصوص دریافت عوارض در محدوده طرح زوج و فرد تصمیم‌گیری می شود.

به گزارش ایلنا، محسن پورسیدآقایی در حاشیه صد و نهمین جلسه شورای شهر تهران در جمع خبرنگاران اظهار کرد: چندی پیش موضوع پولی شدن ورود طرح زوج و فرد را در رسانه‌ها مطرح کردیم تا نظرات و پیشنهادات شهروندان را در خصوص دریافت عوارض در محدوده زوج و فرد جویا شویم.

معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران ادامه داد: در این ارتباط برخی از رسانه‌ها موافق و برخی مخالف بودند، اما در کل با انتشار این خبر تلاش شد تا فضایی در جامعه ایجاد شود تا نظرات و پیشنهادات را دریافت کنیم.

وی در رابطه با گلایه پلیس در خصوص طرح مذکور گفت: این انتقادات خیلی اهمیت ندارد و معاونت حمل و نقل با کار کارشناسی این طرح را ارائه کرده است.

پورسیدآقایی در بخش دیگری از سخنانش درخصوص کلیات لایحه انتشار ۳۰ هزار میلیارد ریال اوراق مشارکت برای اجرای طرح‌های حمل و نقل عمومی شهر تهران گفت: این اوراق مشارکت برای امسال بود و در بودجه کشوری نیز پیش‌بینی شده است و امیدواریم بتوانیم اوراق مشارکت را تا پایان سال به فروش برسانیم و از این اعتبارات استفاده کنیم.

وی تصریح کرد: پیشنهاد ما برای این لایحه این بود که یک هزار میلیارد تومان از این اوراق مشارکت به بخش اتوبوس و ۲ هزار میلیارد تومان به مترو اختصاص یابد اما اعضای شورای شهر تهران تصمیم گرفتند که ۲ هزار و ۵۰۰ میلیارد تومان از این اوراق را به شرکت مترو و ۵۰۰ میلیارد تومان به بخش اتوبوس اختصاص دهند.

معاون حمل و نقل وترافیک شهرداری تهران گفت: قطعا از ۲ هزار و ۵۰۰ میلیارد تومان اوراق مشارکت بخشی نیز برای خط ۶ و ۷ مترو و همچنین تجهیزات و بهره‌برداری آن استفاده خواهد شد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز