خبرگزاری کار ایران

رییس سازمان امداد و نجات خبر داد:

برف و کولاک در ۱۴ استان کشور/امدادرسانی به ۱۶۵۵ نفر

asdasd
کد خبر : ۷۰۵۸۴۴

رییس سازمان امداد و نجات از امداد رسانی به ۱۶۵۵ نفر خبر داد و گفت: ۱۴ استان کشور در گیر برف و کولاک هستند.

مرتضی سلیمی، رئیس سازمان امداد و نجات در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا درباره عملیات برف و کولاک طی ٤٨ ساعت گذشته گفت: ١٤ استان آذربایجان شرقی و غربی، اردبیل، چهارمحال و بختیاری، خوزستان، زنجان، قزوین، کردستان، کرمانشاه، گیلان، گلستان، مازندران، لرستان و همدان متاثر از برف و کولاک هستند.

وی با اشاره به مناطق امدادرسانی شده تصریح کرد: به ٣٢محور کوهستانی و ١٥٢٦ نفر امدادرسانی شده است. همچنین اسکان اضطراری برای ٢٠ نفر مهیا و به ٥ نفر نیز خدمات سرپایی ارائه شده است.

رییس سازمان امداد و نجات با بیان اینکه ٦٣تیم شامل ٢٢٤ نفر در این عملیات حضور داشتند، گفت: همچنین ٢٤٦ دستگاه خودرو گرفتار در برف و کولاک  نیز رهاسازی شده‌اند.

همچنین طی ٧٢ ساعت گذشته ٣٣٠ مورد ماموریت انجام شده است، گفت: تاکنون به ١٦٥٥ نفر امدادرسانی شده و ٢٧٤ نفر نجات یافته‌اند. همچنین ١٨٢ نفر به مراکز درمانی منتقل و به ١٠١ نفر خدمات سرپایی ارائه شده است.

سلیمی خاطرنشان کرد: همچنین در ٤٦ مورد عملیات رهاسازی به ٨٣ مصدوم در سوانح ترافیکی امدادرسانی شده است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز