خبرگزاری کار ایران

ترافیک سنگین در آزادراه قزوین_کرج/اعلام محورهای مسدود

asdasd
کد خبر : ۷۰۵۸۳۳

رییس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور ناجا از ترافیک سنگین در آزادراه قزوین_کرج خبر داد.

به گزارش ایلنا، سرهنگ نادر رحمانی رییس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور ناجا درباره آخرین وضعیت راه‌ها و جاده‌های کشور گفت: در حال حاضر ترافیک در آزادراه قزوین - کرج محدوده شهر کرج و آزادراه کرج - تهران حدفاصل پل کلاک تا گرمدره سنگین است.

وی با اشاره به محورهای مواصلاتی مسدود و دارای محدودیت خاطرنشان کرد: در برخی از محور‌های استان‌های خراسان رضوی و شمالی، سمنان، گلستان و مازندران بارش پراکنده برف و باران و مه گرفتگی، در برخی از محور‌های استان‌های تهران و گیلان بارش پراکنده باران و در برخی از محور‌های استان‌های آذربایجان غربی، اردبیل، اصفهان، البرز، ایلام، بوشهر، خوزستان، زنجان، قزوین، کردستان، کرمانشاه، کهگیلویه و بویراحمد، لرستان، مرکزی و همدان مه گرفتگی را شاهد هستیم.

رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور ناجا با تاکید بر اینکه جهت تردد در محور‌های برفگیر و کوهستانی کشور به همراه داشتن زنجیر چرخ الزامی است، تصریح کرد: محور شریانی قدیم قزوین - رشت (محدوده تونل شیرین سو) مسدود است. همچنین محور‌های غیرشریانی شمشک - دیزین، اولنگ - شاهرود، املش - اطاقور، پونل - خلخال، سی سخت - پادنا، گنجنامه - تویسرکان و سروآباد - پاوه به علت نبود ایمنی کافی تا اطلاع بعدی مسدود هستند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز