خبرگزاری کار ایران

در بازدید رئیس کمیته محیط زیست از منطقه ۱۸؛

پیک دوچرخه بازیافت افتتاح شد/ کلنگ‌زنی بوستان کارمند

asdasd
کد خبر : ۷۰۵۷۷۱

رئیس کمیته محیط زیست و خدمات شهری شورای شهر تهران از منطقه ۱۸ شهرداری تهران بازدید کرد.

به گزارش ایلنا، سید آرش حسینی میلانی، رییس کمیته محیط زیست و خدمات شهری شورای اسلامی شهر تهران صبح پنج‌شنبه از منطقه ۱۸ شهرداری تهران به همراه شهردار منطقه و مدیرکل محیط زیست و توسعه پایدار شهرداری تهران بازدید و در جریان مسایل محیط زیستی این منطقه قرار گرفت. 

وی ابتدا از اراضی پاکسازی شده کارگاه‌های غیرمجاز تفکیک پسماند تقی‌آباد بازدید کرد و در جریان آخرین پیشرفت کار این پروژه قرار گرفت. 

این عضو شورای شهر تهران ضمن قدردانی از اقدام مشترک شهرداری منطقه ۱۸ و نیروی انتظامی، بر نوسازی ماشین‌آلات ساختمانی در حوزه خدمات شهری تاکید کرد.

حسینی میلانی سپس به بوستان مینا در منطقه یافت‌آباد شمالی رفت و پیک دوچرخه بازیافت را افتتاح کرد. 

همچنین وی در محله ۱۷ شهریور در منطقه ۱۸ شهرداری تهران حضور یافت و محل احداث بوستان کارمند را مورد کلنگ‌زنی قرار داد. 

نایب رییس ستاد شورایاری‌ها در جریان این بازدیدها با شورایاران و مردم نواحی مختلف به گفت‌وگو پرداخت و در جریان مسائل و مشکلات آنها قرار گرفت. 

حسینی میلانی در این بازدید، در گفت‌وگویی که با شهردار و مسئولان منطقه ۱۸ شهرداری تهران داشت، در جریان آخرین وضعیت محیط زیستی این منطقه و همچنین وضعیت کارخانجات آلاینده قرار گرفت. بر این اساس مقرر شد اداره محیط زیست منطقه در اسرع وقت گزارشی با همکاری شورایاری از وضعیت آلایندگی صنایع منطقه تهیه و به کمیته محیط زیست شورا ارسال کند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز