خبرگزاری کار ایران

برگزاری نشست کلینیک‌های پوست، مو و زیبایی در بهمن‌ماه

asdasd
کد خبر : ۷۰۵۵۹۰

نشست تجاری مدیران کلینیک‌های پوست، مو و زیبایی با کارگزاران تجاری با محوریت تعریف همکاری‌های اجرایی جهت جذب بیماران خارجی بهمن‌ماه برگزار می‌شود.

به گزارش ایلنا، نشست تجاری مدیران کلینیک‌های پوست، مو و زیبایی با کارگزاران تجاری با محوریت تعریف همکاری‌های اجرایی جهت جذب بیماران خارجی سه‌شنبه ۹ بهمن ماه از ساعت ۱۸ الی ۲۲ برگزار می‌شود.

در این نشست کلینیک‌های پوست، مو و زیبایی، بیمارستان‌ها و کلینیک‌های درمانی، شرکت‌های تولید و عرضه داروهای مرتبط، شرکت‌های تولید و عرضه تجهیزات پزشکی، شرکت‌های تولید و عرضه لوازم آرایشی و بهداشتی، استارت‌آپ‌ها و شرکت‌های دانش‌بنیان در حوزه‌های خدماتی حضور دارند.

همچنین در این نشست کارگزاران خدمات گردشگری درمانی، کارگزاران بیمه، کارگزاران تبلیغات و رسانه، کارگزاران خدمات و توسعه بازار، کارگزاران برندینگ، کارگزاران فرانچایز، کارگزاران خدمات ثبت، کارگزاران مشاوره مدیریت، کارگزاران حقوقی، کارگزاران خدمات آموزشی،‌ کارگزاران تامین مالی، کارگزاران انتقال دانش فنی و کارگزاران گمرک حضور دارند.

گفتنی است؛ این نشست‌‌های دوره‌ای سه شنبه ۹ بهمن ماه ۱۳۹۷ از ساعت ۱۸ الی ۲۲ به آدرس، میدان ونک، خیابان خدامی، هتل هما برگزار می‌شود.

علاقمندان جهت کسب اطلاعات بیشتر به سایت http://www.parssuren.com/ مراجعه کنند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز