خبرگزاری کار ایران

جانشین معاونت آماد و پشتیبانی ناجا:

تامین نیاز‌های تجهیزاتی و ماموریتی ناجا بر مبنای پژوهش محوری

asdasd
کد خبر : ۷۰۵۴۷۱

جانشین معاونت آماد و پشتیبانی ناجا از تامین نیاز‌های تجهیزاتی و ماموریتی ناجا بر مبنای "پژوهش محوری" خبر داد و گفت:: طی سال‌های اخیر این معاونت در حوزه تحقیقات صنعتی و غیر صنعتی، نوآوری‌های چشمگیری داشته است.

به گزارش ایلنا، سرهنگ رضا فریبا اظهار داشت: معاونت آماد و پشتیبانی ناجا، به عنوان محور اصلی در زنجیره تامین رده‌های ستادی و استانی همواره سعی دارد در حوزه‌های تخصصی آمادی و تامین تجهیزات بیشترین حمایت‌های مادی و معنوی را نسبت به فعالیت‌های پژوهشی و تحقیقاتی متمرکز کند، زیرا بر این باوریم که انجام هر امری، اگر با پشتوانه پژوهش و تحقیق همراه باشد ضریب خطا کاهش یافته و مسیر حرکت هموارتر می‌شود.

وی ادامه داد: نمود بارز این تفکر، انجام فعالیت‌های مختلف تحقیقاتی و پژوهشی توسط مرکز تحقیقات کاربردی معاونت آماد و پشتیبانی ناجا طی سال‌های اخیر است. این مرکز با برقراری تعامل با دیگر رده‌های آمادی سایر نیرو‌های مسلح، استفاده از استعداد‌ها و امکانات موجود، نسبت به حل مشکلات و چالش‌های حوزه تخصصی گام برداشته و هرساله در قالب اولویت‌های پژوهشی و جذب محققان درون و برون سازمانی، نسبت به بررسی و شناخت زمینه‌های ایجاد چالش و ارائه راهکار‌های علمی اقدام می‌کند.

جانشین معاونت آماد و پشتیبانی ناجا بیان کرد: برگزاری مرتب جلسات شورای پژوهشی، نشست‌های تخصصی و هم اندیشی‌های مرتبط با ماموریت‌های آمادی، تشکیل میز گرد‌های اندیشه ورزی؛ چاپ و نشر فصلنامه علمی ترویجی اندیشه آماد؛ حمایت از پایان نامه‌های دانشجویان کارشناسی ارشد، جذب و به کارگیری نخبگان و مشمولان احتساب خدمت و شرکت در نمایشگاه‌های معتبر، گوشه‌ای از اقدامات این معاونت در راستای تحقیق شعار "پژوهش محوری" است.

این مقام انتظامی از تامین نیاز‌های تجهیزاتی و ماموریتی ناجا بر مبنای" پژوهش محوری" خبر داد و خاطر نشان کرد: معاونت آماد و پشتیبانی ناجا طی سال جاری، در حوزه تحقیقات صنعتی و غیر صنعتی، نوآوری‌های چشمگیری داشته و نمونه‌هایی از آن در نمایشگاه‌های مختلف عرضه شده که مورد استقبال فرماندهان، مسئولان عالی رتبه ناجا و نیرو‌های مسلح قرار گرفته است.

سرهنگ فریبا ضمن عرض تبریک به تمامی تلاشگران عرصه تحقیق و پژوهش گفت:امیدواریم در سایه الطاف امام عصر (عج)، رهنمود‌های فرماندهی معظم کل قوا (مدظله العالی) و هیئت رئیسه ناجا به سوی سازمانی پویا حرکت نموده و روز به روز شاهد رشد و بالندگی رده‌های ناجا، در انجام ماموریت‌های محوله و بهره گیری از علوم نو و ایده‌های خلاقانه باشیم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز