خبرگزاری کار ایران

سردار مهماندار خبر داد؛

اختصاص ۳۰ هزار نیرو و ۱۰ هزار وسیله نقلیه برای مدیریت در شرایط بارش برف

asdasd
کد خبر : ۷۰۵۴۵۱

سردار مهماندار از اختصاص ۳۰ هزار نیرو و ۱۰ هزار وسیله نقلیه برای مدیریت در شرایط بارش برف در زمستان امسال خبر داد.

به گزارش خبرنگار ایلنا، سردار مهماندار در رزمایش بزرگ طرح زمستانی تهران بزرگ که صبح امروز با حضور فرمانده انتظامی تهران بزرگ و شهردار و استاندار تهران برگزار شد، اظهار کرد: برای اولین بار در تهران بزرگ رزمایش مشترک و بزرگترین طرح زمستانی در حال برگزاری است. همه سازمان‌های دخیل در امر خدمات رسانی به مردم عزیز و گرامی تهران در این رزمایش حضور  دارند؛ از جمله پلیس راهنمایی و رانندگی، پلیس پیشگیری، یگان امداد و نجات، یگان ویژه و ... .

رییس پلیس راهور تهران بزرگ ادامه داد: یگان امداد در سال گذشته و در برف سنگینی که در تهران آمد توانست خدمات ویژه‌ای از جمله نجات در راه ماندگان و توزیع تغذیه برای آنان را انجام دهد. همینطور کار توزیع سوخت و نجات افراد توسط این نیروها انجام شد.

وی افزود: در سال گذشته شهردار محترم در سال گذشته مسئولیت را به معاون خدمات شهری  دادند و شهرداری به صورت شبانه روزی در کنار ما حضور داشت.

سردار مهماندار خاطرنشان کرد: همکاران عزیزم در مجموعه شهرداری، آتش‌نشانی تاکسیرانی، اتوبوسرانی و مجموعه خدمات شهری با دستگاه های برف روب و دستگاه های نمک پاش برای مدیریت شرایط بارش برف حضور دارند که از حضور آنان تشکر می‌کنیم.

 وی ادامه داد: سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای استان تهران، سازمان امداد و نجات، اورژانس تهران و امداد خودرو نیز در کنار ما حضور دارند و بیش از ۱۰ هزار وسیله نقلیه و امکانات ویژه ای در خدمت مردم است. همچنین بیش از ۳۰ هزار نفر نیرو در مجموعه همه این سازمان ها در خدمت مردم آمادگی دارند که در زمستان امسال کنار مردم باشند. از طرفی امیدواریم شاهد باشیم در کنار همه این دوستان در اسفندماه که ترافیک تهران به دلیل خرید های مردم در مراکز مهم تجاری متفاوت خواهد شد باز هم خدمات ویژه ای را به مردم ارائه دهیم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز