خبرگزاری کار ایران

گزینه ریاست سازمان بهزیستی در انتطار تایید رئیس جمهور

asdasd
کد خبر : ۷۰۵۴۳۱

مدیرکل روابط عمومی و امور بین الملل سازمان بهزیستی کشور از تعیین و معرفی گزینه ریاست سازمان بهزیستی و معرفی وی به رئیس جمهور خبر داد.

به گزارش ایلنا، جمال زنگیشه با اشاره به وضعیت سازمان بهزیستی کشور و تعیین رئیس این سازمان گفت: از زمان استیضاح وزیر وقت و انتصاب انوشیروان محسنی بندپی به سمت سرپرستی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی و ‌پس از آن به عنوان سرپرست سازمان تامین اجتماعی، پهبد پورشبانان به عنوان جانشین رئیس، مدیریت سازمان بهزیستی را بر عهده داشته که در این مدت با هماهنگی سرپرست وزارت تعاون کار و رفاه اجتماعی و پس از انتصاب محمد شریعتمداری به سمت وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی نیز با هماهنگی ایشان، پورشبانان با قوت و توان لازم ضمن راهبری کلیه طرح ها و فعالیت های جاری سازمان، نسبت به مدیریت و نظارت بر تدوین بودجه پیشنهادی سازمان بهزیستی کشور اقدامات لازم را انجام داده‌اند.

وی افزود: از مدت ها قبل بودجه پیشنهادی، به سازمان برنامه و بودجه کشور ارسال و در مراحل تصویب نهایی دولت محترم و تقدیم به مجلس محترم شورای اسلامی است. در این اثنا در تمامی جلسات کمیسیون های بودجه، از بودجه پیشنهادی سازمان با قوت و مستدل دفاع شده است.

مدیرکل روابط عمومی و امور بین الملل سازمان بهزیستی کشور در خصوص تعیین رئیس سازمان بهزیستی کشور اظهار داشت: برای تصدی ریاست سازمان بهزیستی کشور گزینه‌ایی تعیین و به محضر ریاست محترم جمهور معرفی شده، که پس از تائید، رسما معرفی و به عنوان رییس سازمان بهزیستی مشغول به کار خواهد شد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز