خبرگزاری کار ایران

سردار منتظرالمهدی:

باید با ممارست، مشارکت مردم را مدیریت کنیم

asdasd
کد خبر : ۷۰۵۰۴۵

مشاور فرمانده ناجا با بیان اینکه باید تلاش کنیم تا با ممارست، مشارکت مردم را مدیریت کنیم، گفت: گفتمان‌های امروز جاری در ادبیات گفتاری ما در مواجه با مراجعه کنندگان گاهی از یکنواختی محض رنج می‌برد.

به گزارش ایلنا، سردار سعید منتظرالمهدی درجمع فرماندهان کلانتری و پاسگاه‌های انتظامی و راهور استان گیلان گفت: ما باید تلاش کنیم تا با ممارست مشارکت مردم را مدیریت کنیم.

وی ادامه داد: افسران و درجه داران ما در مقایسه با پلیس‌های جهان از متانت لازم در مدیریت بر ماموریت برخوردارند. وقتی از سرمایه اجتماعی سخن به میان می‌آید بدون شک برای رسیدن به آن باید به کلید واژه‌هایی چون محبت و درایت و صداقت فکر کنیم.

مشاور فرمانده ناجا خطاب به فرماندهان کلانتری‌ها و پاسگاه‌های انتظامی و راهور استان گیلان خاطرنشان کرد: ادبیات گفتاری و گفتمانی شما با مراجعه کنندگان باید رویکرد روان درمانی داشته باشد، این به این معنی است که از بهترین کلمات و زیباترین جملات استفاده کنید. گفتمان‌های امروز جاری در ادبیات گفتاری ما در مواجه با مراجعه کنندگان گاها از یکنواختی محض رنج می‌برد. واقعا به این فکر کردیم که با یک شهروند محترم؛ بایک فردعادی، پزشک، شاعر، نویسنده و ... وقتی مراجعه می‌کنند باید چگونه گفتمانی داشته باشیم.

سردار منتظرالمهدی خاطرنشان کرد: اساسا بنده اعتقاد دارم شما باید در مراجعات از گفتمانهای گیلکی استفاده کنید. برای درک بهتر و ایجاد روابط صمیمی از دیالوگ‌هایی چون «نگران نوا بوستن بلا می سیر، تی خیال جمع اما ن آیا حتو الکی نیسی ایم که عزیز جان.» قطعا توجه به گفتمان بومی و محلی در ارتباط گیری پلیس با مردم موثر است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز