خبرگزاری کار ایران

نشست مشترک اندیشمندان ایران و آلمان با محوریت حوادث و بلایای طبیعی

asdasd
کد خبر : ۷۰۵۰۲۷

نشست مشترک اندیشمندان ایران و آلمان در خصوص مدیریت خطر حوادث و بلا‌های طبیعی با مشارکت پلیس راهور تهران بزرگ در دانشگاه علوم بهزیستی و توانبخشی برگزار شد.

 به گزارش ایلنا، این نشست با حضور سردار محمدرضا مهماندار، رئیس راهنمایی و رانندگی تهران و تعدادی از کارشناسان و مدیران اجرایی فعال در حوزه حوادث و بلایای طبیعی از کشور آلمان و نمایندگان دانشگاه علوم پزشکی ایران، دانشگاه تهران، بهزیستی و مرکز تحقیقات سلامت ایران برگزار شد.

سردار محمدرضا مهماندار رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی تهران بزرگ اظهار داشت: مدیریت ترافیک در زمان بروز حوادث و بلایای طبیعی از وظایف مهم این پلیس است. این کار می‌تواند در حوزه پیشگیری از سوانح ثانویه و تصادفات نقش مهمی را در زمان بحران ایفا کند.

سردار مهماندار در ادامه تصریح کرد: برای رسیدن به مدیریت موفق در حوزه ترافیک هنگام بروز حوادث، مواردی از جمله آموزش کارکنان، آموزش مردم، تمرین عملی، همکاری بین سازمانی، سازماندهی داوطلبان و دارا بودن ابزار‌های مناسب نقش مهمی را در پشت سر گذاشتن بحران ایفا کند.

وی با اشاره به توسعه حمل نقل عمومی گفت: از راهکار‌های مهم در بحث کاهش ترافیک در زمان حوادث و بلایای طبیعی، توسعه حمل نقل عمومی است. همچنین تغییر نگرش مردم نسبت به استفاده از وسایل حمل و نقل عمومی حائز اهمیت دانستند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز