خبرگزاری کار ایران

شناسایی و دستگیری اعضای باند سرقت‌های شبانه در مشهد

asdasd
کد خبر : ۷۰۴۷۵۰

فرمانده انتظامی استان خراسان رضوی از دستگیری عاملان سرقت‌های شبانه در عملیات ضربتی پلیس مشهد با ۱۱۱ فقره سرقت، خبر داد.

به گزارش ایلنا، سردار محمد کاظم تقوی در تشریح این عملیات ضربتی گفت: در پی گزارش سرقت های سریالی خودرو و قطعات و لوازم خودرو به فوریت های پلیسی ۱۱۰ و اعلام شکایت تعدادی مال باخته، پیگیری موضوع به صورت ویژه در دستور کار پلیس قرار گرفت.

سردار تقوی گفت: تیم های دایره تجسس کلانتری نجفی که بیشترین وقوع سرقت ها در حوزه استحفاظی این کلانتری رخ داده بود به طور پوششی، کنترل و مراقبت های نامحسوس خود را در حالی آغاز کردند که با توجه به سرنخ های موجود، عاملان سرقت های شبانه چهره زنی شده بودند.

فرمانده انتظامی خراسان رضوی خاطرنشان کرد: تیم های دایره تجسس کلانتری نجفی در این ماموریت ضربتی ۲ عامل اصلی سرقت باطری، وسایل خودرو و دوچرخه از پارکینگ های منازل مسکونی را شناسایی و در حال سرقت دستگیر کردند.

وی افزود: ۲ متهم ۲۷ و ۳۲ ساله در تحقیقات اولیه تاکنون به ۱۰۰ فقره سرقت باطری، رینگ و لاستیک خودرو و سرقت دوچرخه اعتراف و پلیس در بازرسی از مخفیگاه آنان هشت حلقه رینگ و لاستیک، ۱۱ عدد باطری، ۴ دستگاه دوچرخه و دیگر وسایل سرقتی را کشف کرد.

فرمانده انتظامی خراسان رضوی گفت: ماموران کلانتری نجفی همچنین در این عملیات عضو دیگر این باند را که با خودروی پراید مرتکب سرقت های شبانه لوازم داخل خودروهای سواری می شد نیز پس از کنترل و مراقبت های پوششی دستگیر و این متهم نیز به ۱۱ فقره سرقت اعتراف کرد و تحقیقات از این فرد ادامه دارد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز