خبرگزاری کار ایران

عصر امروز انجام شد؛

برگزاری جلسه شورای راهبری نظارت بر اجرای طرح ویژه اراضی عباس‌‌‌آباد

asdasd
کد خبر : ۷۰۴۰۴۶

جلسه شورای راهبری نظارت بر اجرای طرح ویژه اراضی عباس‌‌‌آباد با حضور شهردار تهران، رییس کمیسیون شهرسازی و معماری شورای شهر تهران، معاون وزیر راه و شهرسازی، معاون شهرسازی و معماری شهردار تهران و مدیرعامل شرکت نوسازی عباس‌آباد برگزار شد.

به گزارش ایلنا، جلسه شورای راهبری نظارت بر اجرای طرح ویژه اراضی عباس‌‌‌آباد با حضور پیروز حناچی شهردار تهران، محمد سالاری رییس کمیسیون شهرسازی و معماری شورای شهر تهران، محمدسعید ایزدی معاون وزیر راه و شهرسازی، عبدالرضا گلپایگانی معاون شهرسازی و معماری شهردار تهران و محمدحسین حجازی مدیرعامل شرکت نوسازی عباس‌‌آباد برگزار شد.

در این جلسه موضوع طرح جدید مجتمع ایستگاهی حقانی (TOD حقانی) با آخرین اصلاحات از سوی نماینده مجری مطرح شد و اعضا به ارائه نظرات خود پرداختند. 

موضوع دیگر مطرح شده در این شورا، بررسی طرح مجتمع چند عملکردی بیهقی بود که با پیشنهاد محمد سالاری و تایید پیروز حناچی و سایر اعضای شورای راهبردی مقرر شد تا قبل از اجرای طرح 20 هکتاری مجموعه چند عملکردی بیهقی، این طرح در معرض نظرخواهی از دیده‌‌‌‌بان‌‌های شهری قرار گیرد.

همچنین در این راستا معاونت شهرسازی و معماری شهرداری تهران در راستای ایجاد زینه مشارکت جامعه شهری و نیز نظارت همگانی و نظرخواهی از آنان در فرایند تصویب طرح‌‌‌‌های شهری، اولین تالار شهر تهران را به عنوان اولین تجربه مدیریت شهری کشور عملیاتی کند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز