خبرگزاری کار ایران

اتمام ۱۱۰ پروژه آموزشی نیمه‌تمام کرمان تا پایان سال جاری

asdasd
کد خبر : ۷۰۳۲۹۴

رئیس سازمان نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس کشور در دیدار با استاندار کرمان از اتمام ۱۱۰ پروژه آموزشی نیمه‌تمام استان کرمان تا پایان سال جاری خبر داد.

به گزارش ایلنا، مهراله رخشانی مهر در دیدار با محمدجواد فدائی استاندار کرمان از اتمام ۱۱۰پروژه نیمه‌تمام آموزشی این استان تا پایان سال جاری خبر داد و گفت: تلاش می‌شود که پروژه‌های نیمه‌تمام استان کرمان بر اساس برنامه زمان‌بندی و اولویت به اتمام برسند.

وی افزود: سیاست ما بر این است که پروژه‌های نیمه‌تمام بر اساس میزان پیشرفت فیزیکی آن‌ها اولویت‌بندی شده و با تخصیص اعتبارات لازم، برای تکمیل آن‌ها اقدام شود.

وی همچنین بر ساماندهی برخی خوابگاه‌های دانش‌آموزی در شهرستان‌های این استان تأکید کرد و افزود: ساخت دو خوابگاه در جنوب و شرق برای دانش آموزان استان کرمان را نیز برنامه‌ریزی کرده‌ایم.

معاون وزیر و رئیس سازمان نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس کشور در ادامه با ارائه گزارشی از وضعیت تخصیص اعتبارات این سازمان اظهار داشت: در لایحه بودجه سال 98 میزان اعتبارات سازمان نوسازی مدارس کشور نسبت به سال 97 از حدود رشد سه برابری برخوردار شده است.

رخشانی مهر ضمن قدردانی از مجموع همکاری‌های صورت گرفته و توجه مسئولین به حوزه عمرانی تعلیم و تربیت یادآور شد: تخصیص اعتبارات عمرانی سازمان نوسازی مدارس در سال جاری بالغ‌بر 110 درصد بوده است و این موضوع نشان از پیگیری‌های مستمر انجام‌شده در این حوزه دارد.

استاندار کرمان هم در این جلسه گفت: استانداری کرمان آماده اختصاص اعتبار برای تکمیل پروژه‌های نیمه‌تمام آموزشی استان دارد و سازمان نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس نیز تعهد کرده که دو برابر میزان اعتبار استانی را از محل اعتبارات ملی به استان کرمان اختصاص دهد.

مدیرکل نوسازی مدارس استان کرمان نیز گفت: در حال حاضر 220 پروژه آموزشی نیمه‌تمام در استان کرمان وجود دارد که تلاش می‌شود بر اساس میزان پیشرفت فیزیکی آن‌ها، اولویت‌بندی شده و تکمیل شوند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز