خبرگزاری کار ایران

دستگیری سارقان منزل و کشف میلیاردی اموال مسروقه

asdasd
کد خبر : ۷۰۳۲۴۷

فرمانده انتظامی استان قزوین از دستگیری 3 سارق و کشف میلیاردی اموال مسروقه توسط پلیس قزوین خبر داد.

به گزارش ایلنا، سردار "مهدی محمودی" در تشریح این خبر اظهار داشت: در پی وقوع چندین فقره سرقت منزل در شهرستان "البرز " موضوع شناسایی و دستگیری سارقان در دستور کار پلیس آگاهی شهرستان و استان قرار گرفت.

این مقام ارشد انتظامی ادامه داد: ماموران با انجام اقدامات اطلاعاتی و تحقیقات فنی پلیسی هویت 3 سارق را در استان "البرز " شناسایی و در یک اقدام غافلگیرانه متهمان  را دستگیر و در بازرسی از منزل سارقان مقادیری طلا و جواهرات، یک قطعه عتیقه، تعدادی چک مسروقه به ارزش 4 میلیارد ریال و 200 متر کابل برق کشف شد.

وی افزود: با انتقال متهمان به مقر پلیس آگاهی در شهرستان البرز"قزوین" در بازجویی فنی به 20 فقره سرقت از منزل در 5 استان کشور اعتراف کردند.

فرمانده انتظامی استان قزوین اضافه کرد: یک دستگاه خودروی جک که سارقان در سرقت ها از آن استفاده می کردند توقیف و در بازرسی ار خودرو تعداد زیادی ابزارآلات مورد استفاده در سرقت کشف شد.

بنابراعلام پایگاه خبری پلیس، سردار محمودی با اشاره به اینکه تعدادی از مال باختگان شناسایی واموال آنان رد مال شد تصریح کرد: ارزش تقریبی طلا و جواهرات، اشیائ قیمتی(عتیقه) وکابل برق برابر اعلام کارشناسان  25 میلیارد و 400 میلیون ریال برآورد شد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز