خبرگزاری کار ایران

برگزاری همایش «داوطلبم» در هفته کار داوطلبانه؛

سمن‌ها، بهترین یاریگران دولت

asdasd
کد خبر : ۷۰۲۵۷۱

مدیرعامل سازمان خدمات اجتماعی شهرداری تهران گفت: اگر مشارکت مردم در امور اجتماعی و فرهنگی و ارائه خدمات به آسیب دیدگان اجتماعی افزایش یابد، اثربخشی فعالیت‌های شهرداری نیز بالاتر می‌رود.

به گزارش ایلنا، سید نجم الدین محمدی مدیرعامل سازمان خدمات اجتماعی تهران در همایش #داوطلبم گفت : روز جهانی کار داوطلبانه به منظور تذکر و یادآوری این امر مهم برای توسعه هزاره سوم ایجاد شده است. اگر مشارکت مردم در امور اجتماعی و فرهنگی و ارائه خدمات به آسیب‌دیدگان اجتماعی افزایش یابد، اثربخشی فعالیت‌های شهرداری نیز بالاتر رفته و بهبود ا‌وضاع شهر حاصل می‌شود.

محمدی با اشاره به وظایف مهمی‌که سازمان خدمات اجتماعی در خصوص بی خانمان‌ها و آسیب دیدگان اجتماعی بالاخص در فصول سرد سال بر عهده دارد گفت : ما ۱۷ گرمخانه داریم که تا ۱۰ روز دیگر تا ۱۹ گرمخانه افزایش خواهد یافت.

وی تصریح کرد: مشارکت در کار خیر، توصیه‌ای دینی است و بسیار زیبا خواهد بود اگر شهروندان و تشکل‌ها در این امر مهم که خدمت‌رسانی به آسیب‌دیدگان، نیازمندان و افراد در معرض آسیب است، مشارکت کنند.

الهام فخاری عضو شورای اسلامی‌شهر تهران نیز در این همایش گفت : برای اینکه بتوانیم از شهرنشین به شهروند تبدیل شویم، کار داوطلبانه عنصری اساسی و ضروری به شمار می‌رود.

وی افزود : کار داوطلبانه سازمانی مسئولیت مهم و مشترک شورا و شهرداری است که برای جلوگیری از فساد و آسیب‌های اجتماعی استفاده از رفتار شهروند سازمانی را می‌طلبد.

فخاری تصریح کرد : ضرورت شهری است که در گام اول رفتار داوطلبانه را توسعه دهیم و سپس سبب‌ساز و تسهیلگر فعالیت داوطلبانه شهروندان و سازمان‌های مردم‌نهاد باشیم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز