خبرگزاری کار ایران

توکلی در گفت‌وگو با ایلنا:

ثبت‌نام بیش از ۱۰۹ هزار نفر در کنکور ارشد ۹۸

asdasd
کد خبر : ۷۰۲۲۸۳

مشاور عالی سازمان سنجش بیان کرد: آمار ثبت نام در آزمون کارشناسی ارشد ناپیوسته سال ۱۳۹۸ تاکنون بیش از ۱۰۹ هزار نفر داوطلب بوده است.

حسین توکلی، مشاور عالی سازمان سنجش در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا گفت: تا ساعت ۸ صبح امروز چهارشنبه ۲۱ آذر ماه ۹۷ تعداد ۱۰۹ هزار و ۸۷۳ نفر در آزمون کارشناسی ارشد ناپیوسته سال ۱۳۹۸ ثبت نام کرده‌اند.

توکلی اضافه کرد: ثبت نام در آزمون کارشناسی ارشد ناپیوسته سال ۱۳۹۸ و مرحله اول بیست و چهارمین دوره المپیاد علمی- دانشجویی کشور از جمعه ۱۶ آذر آغاز شده است و مهلت ثبت نام تا روز یکشنبه ۲۵ آذر ادامه دارد.

مشاور عالی سازمان سنجش گفت: افرادی که دارای شرایط اعلام شده باشند می‌توانند حداکثر در دو رشته امتحانی (طبق ضوابط از رشته‌های امتحانی مندرج در دفترچه راهنمای ثبت‌نام) متقاضی ثبت‌نام شوند. همچنین آزمون کارشناسی ارشد ناپیوسته سال ۱۳۹۸ در روزهای پنجشنبه و جمعه ۵ و ۶ اردیبهشت ۹۸ برگزار خواهد شد.

وی درباره آخرین خبر از آزمون ورودی دانشگاه پیام نور گفت: تا ساعت ۸ صبح امروز چهارشنبه ۲۱ آذر، تعداد ۱۸ هزار و ۵۵۴ نفر کارت آزمون خود را دریافت کرده اند.بر اساس برنامه زمانی اعلام شده آزمون دوره‌های فراگیر کارشناسی ارشد دانشگاه پیام نور بهمن ماه سال ۱۳۹۷ صبح روز جمعه ۲۳ آذر ۹۷ با حضور ۵۲ هزار و ۵۰۲ داوطلب که از این تعداد ۲۸ هزار و ۶۹ نفر زن و ۲۴ هزار و ۴۳۳ نفر مرد هستند، برگزار خواهد شد.

توکلی اشاره کرد: این آزمون در پنج گروه علوم انسانی، علوم پایه، فنی و مهندسی، کشاورزی و منابع طبیعی، هنر در ۱۱۶ رشته امتحانی و در حوزه های امتحانی ۸۱ شهرستان برگزار می‌شود.

مشاور عالی سازمان سنجش تاکید کرد: در جلسه آزمون به هر یک از داوطلبان رشته های امتحانی مختلف یک بسته نایلونی حاوی یک برگ پاسخنامه و یک دفترچه سئوال داده می شود. داوطلبان باید در مدت تعیین شده باید به سئوالات آزمون پاسخ دهد. تعداد سئوالات و مدت پاسخگویی در برگه راهنمای آزمون درج شده است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز