خبرگزاری کار ایران

سردار مهماندار در گفت‌وگو با ایلنا مطرح کرد:

گلایه پلیس از مدیریت شهری تهران درباره اخذ تصمیمات یک‌سویه و توام با بار ترافیکی

asdasd
کد خبر : ۷۰۱۸۰۴

رییس پلیس راهنمایی و رانندگی تهران بزرگ با بیان اینکه هر اقدامی در حوزه ترافیک باید از سوی کارشناسان بررسی و در شورای ترافیک مطرح شود، گفت: بازگشایی خط عابر چهارراه ولیعصر نیازمند بررسی‌های کارشناسی است.

سردار محمدرضا مهماندار (رییس پلیس راهنمایی و رانندگی تهران بزرگ)‌ در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا درباره مخالفت پلیس راهنمایی و رانندگی تهران بزرگ با برخی اقدامات شهرداری و سازمان حمل و نقل ترافیک گفت: ما با هیچ تصمیمی در شهر مخالف نیستیم، اما برخی از موضوعات مانند ترافیک موضوعی چند جانبه است و چند سازمان و نهاد در این رابطه مسئول هستند. در خصوص ترافیک هر تصمیمی گرفته شود و هر اتفاقی بخواهد بیفتد، باید هم شهرداری متولی تهیه زیرساخت و هم پلیس به عنوان مدیریت ترافیک باید در این تصمیمات نقش داشته باشند.

وی ادامه داد: اگر پلیس با برخی تصمیمات در حوزه ترافیک مخالفت می‌کند به دلیل این است که روال آن طی نمی‌شود، هر گونه تغییر در این حوزه‌ها باید به طور قانونی در شورای ترافیک مطرح شده و در آنجا با حضور کارشناسان و پلیس بحث و تبادل نظر شود و بعد از اینکه تصمیم گرفته شد، آن اقدام یا تغییرات انجام شود.

رییس پلیس راهنمایی و رانندگی تهران بزرگ ادامه داد: گاهی اوقات برخی از دوستان بدون در نظر گرفتن نظرات کارشناسان و پلیس اقدامات یک‌جانبه‌ای را انجام می‌دهند، البته ما این گلایه را به شهرداری‌ تهران منتقل کردیم. بحمدالله شهردار جدید نیز بر قاعده‌ای که بیان کردم، موافق است و تاکیده کرده هر اقدامی در حوزه ترافیک باید در ابتدا از سوی کارشناسان بررسی و در شورای ترافیک شهر تهران مطرح و پس از اخذ  تصمیم در شورای ترافیک اجرایی شود و هیچ اقدامی نباید یک طرفه و یک سویه باشد.

مهماندار در خصوص باز شدن خط عابر پیاده در چهارراه ولیعصر نیز گفت: بازگشایی خط عابر چهارراه ولیعصر در حال بررسی است. طرح بازگشایی این خط عابر به نظر می‌رسد، مشکلاتی را که برای مجموعه ترافیک شهر ایجاد می‌کرد، در نظر نگرفته بود. بازگشایی این خط عابر اگرچه مشکل افراد ناتوان جسمی را برطرف می‌کرد، اما باید به گونه‌ای باشد که برای برطرف کردن مشکل عده‌‌ای از مردم مشکلات دیگری را برای دسته دیگری از مردم ایجاد نکنیم. بنابراین این اقدام نیاز به کار کارشناسی دارد که در حال بررسی است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز