خبرگزاری کار ایران

تقویت و توسعه ایستگاه‌های بازرسی مبارزه با قاچاق مواد مخدر

asdasd
کد خبر : ۷۰۱۲۰۰

جانشین پلیس پیشگیری ناجا با اشاره به تقویت و توسعه ایستگاه‌های بازرسی برای مبارزه با مواد مخدرگفت: ستیز دائمی و پایان ناپذیر پلیس با قاچاق مواد مخدر تا ریشه کنی این پدیده شوم ادامه دارد.

به گزارش ایلنا، سردار حمید عطایی در جلسه مشترک هماهنگی پلیس پیشگیری ناجا با پلیس مبارزه با مواد مخدر ناجا ضمن گرامی داشت یاد و خاطره شهدای انقلاب اسلامی، دفاع مقدس، مدافعان حریم، حرم و شهیدان عرصه نظم و امنیت خصوصا شهدای مبارزه با مواد مخدر اظهار داشت: پلیس به صورت شبانه روزی و بدون احساس خستگی و شکست، با قاچاق مواد مخدر  مبارزه می کند و در این راه هزاران شهید و جانباز تقدیم جمهوری اسلامی ایران کرده  است.

جانشین پلیس پیشگیری ناجا با اشاره به بزرگ شدن اندازه و دایره مسائل اجتماعی ادامه داد: بخش زیادی از جرایم کشور ناشی از معضلات مواد مخدر بوده و هزینه های هنگفتی را به کشور تحمیل می کند.

سردار عطایی با تاکید بر اینکه ورود مواد مخدر به کشور سبب شکل‌گیری بسیاری از آسیب های اجتماعی شده و فرآیند آن موجب هدر رفت سرمایه های انسانی ،اقتصادی و اجتماعی می شود، بیان کرد: نتیجه آن درگیری بخش وسیعی از پتانسیل پلیس و سایر بخش های دولتی و غیر دولتی برای رفع این آسیب ها است.

این مقام  ارشد انتظامی با اشاره به اتخاذ راهکارهای پیشگیرانه در مقابله با تهدیدات و آسیب های ناشی از مواد مخدر و روان گردان ها خاطر نشان کرد:  پلیس پیشگیری ناجا با تقویت و توسعه ایستگاه های بازرسی بویژه  در گلوگاه های منتهی به کویر و دریا  و همکاری با پلیس مبارزه با مواد مخدر ناجا، اقدامات مطلوبی در مبارزه با قاچاق مواد مخدر انجام داده است و این روند با قوت ادامه دارد.

 وی تاکید کرد: ستیز دائمی و پایان ناپذیر پلیس  با قاچاق مواد مخدر تا ریشه کنی این پدیده شوم ادامه دارد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز