خبرگزاری کار ایران

نوری خبر داد؛

آزادسازی ۵۰ هکتار عرصه شهری با پاک‌سازی تقی‌آباد 

asdasd
کد خبر : ۷۰۰۳۷۱

رییس کمیسیون سلامت، محیط‌زیست و خدمات شهری شورای شهر تهران تاکید کرد: اراضی ۵۰هکتاری در تقی آباد که طی ٣٠ سال تبدیل به لکه آلوده در جنوب غرب تهران شده بود،از وجود کارگاه‌های غیرمجاز زباله پاک شد.

به گزارش ایلنا، زهرا صدراعظم نوری به همراه رئیس پلیس تهران بزرگ، معاون خدمات شهری، سرپرست معاونت شهرسازی شهرداری تهران، رئیس محیط‌زیست شهر تهران و شهردار منطقه ۱۸ از محله تقی‌آباد که به همت شهرداری منطقه و حمایت های دادستانی و همکاری نیروی انتظامی از کارگاه‌های غیرمجاز پسماند پاک شده است، بازدید کرد. 

نوری در نشستی که درارتباط با این موضوع برگزار شد با اشاره به اینکه در حال حاضر با وجود مشکلات فراوانی که وجود دارد اما وضعیت شهر تهران در حال بهبود است، گفت: با تدبیر،هماهنگی و همراهی دستگاه‌های مختلف این معضلات در حال رفع و ساماندهی است. یکی از این معضلات،محدوده تقی‌آباد، اراضی ٥٠ هکتاری است که طی ٣٠ سال تبدیل به لکه آلوده در جنوب غرب تهران شده بود. امروز با شجاعت، قدرت ریسک‌پذیری و اقتدار شهردار منطقه ۱۸،دادستانی و نیروی انتظامی از وجود کارگاه‌های غیرمجاز زباله خشک پاک شد.

وی ادامه داد: به عنوان نماینده مردم و عضوی از جامعه مدیریت شهری از تک تک کسانی که در به ثمر نشستن این اقدام نقش داشتند؛ تشکر می کنم؛ از آقای حسن‌زاده، معاون دادستان محترم تهران که در همکاری‌ با شهرداری منطقه گره از کار مدیریت شهری باز کردند، از نیروی انتظامی و سردار رحیمی که همیشه همکاری های خوبی با شهرداری تهران دارند و مقتدرانه حمایت می کنند. 

این عضو شورای شهر تهران اضافه کرد: این اقدام در نوع خود بسیار ارزشمند است. در طول ٧٠ روز، ١٠٨ دستگاه خودرو، متوقف و تمام محوطه بدون درگیری، ضرب و شتم پاکسازی و مدیریت شد و شرایطی فراهم آمد که شهروندان نیز از این اقدام رضایت داشتند

نوری ادامه داد: وقتی ویژگی‌های تهران بر اساس شاخص های توسعه سنجیده و بررسی می‌شود، برخی شاخص ها از استاندارد پایین تر است و شهر  تهران برخلاف تصور همگان شهر برخورداری نیست،پایتخت ایران نیازمند کمک و همراهی همه ارگان‌ها است. از این جهت از نمایندگان مجلس، دولت، فرماندار و استاندار تهران می‌خواهم که به کمک تهران بیایند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز