خبرگزاری کار ایران

دومین همایش ملی خیر ماندگار دهم دی ماه برگزار می‌شود

asdasd
کد خبر : ۷۰۰۲۹۱

دومین دوره همایش ملی خیر ماندگار روز دوشنبه دهم دی ماه برگزار خواهد شد. به همین مناسبت در روز ۱۲ آذر ماه سال ۱۳۹۷ جلسه‌‌‌‌ای با حضور دبیران کمیته‌‌‌های علمی همایش در محل دبیرخانه همایش و با موضوع بررسی روند اجرای همایش برگزار شد.

به گزارش ایلنا، موسی‌‌پور، دبیر علمی همایش با بیان اینکه این همایش شامل پنج کارگاه در وقت صبح و پنج پنل تخصصی در وقت عصرخواهد بود، که در هر بخش گواهی حضور در همایش به شرکت‌‌‌کنندگان اعطا می‌شود، گفت: شرکت‌‌کنندگان  برای ثبت نام در کارگاه‌ها تا روز هشتم دی ماه فرصت دارند.

وی با بیان استقبال پژوهشگران از همایش اظهار داشت: دبیرخانه همایش بیش از ۶۰ مقاله دریافت داشته که حدود ۲۰ مقاله در محور اقتصاد و مدیریت نگارش شده است و پیش‌‌بینی می‌‌شود در روزهای آتی و تا پایان مدت زمان اعلام شده این رقم دو برابر خواهد شد.

دبیر علمی همایش از دبیران کمیته‌‌های علمی درخواست کرد مقالات در دست نگارش را به صورت دقیق پیگیری و نظارت کنند.

موسی‌پور که در جلسه کمیته علمی همایش در محل موسسه خیریه آلا صحبت می‌‌‌کرد، اظهار داشت: همه مقالات حتی مقالاتی که به سفارش دبیرخانه همایش نگاشته شده‌‌اند، فرایند داوری را طی کرده و مورد نظارت قرار خواهند گرفت.

وی محورهای مشخص شده برای مقالات را اقتصاد و مدیریت، تاریخ، آموزش، روانشناسی و مددکاری اجتماعی، فلسفه و مبانی، هنر و ادبیات، جامعه و فرهنگ، حقوق و سیاست، فقه و اخلاق، ارتباطات رسانه و فضای مجازی تصریح کرد که در هر محور یک داور خارج از کمیته علمی همایش نیز حضور خواهد داشت تا امر داوری به نحو احسن صورت پذیرد.

دبیر علمی همایش افزود: از بخش‌‌های جالب توجه و متمایز این همایش برگزاری جشنواره خیر ماندگار و ارائه ایده‌‌های نو در حوزه امور خیر و نیکوکاری است. هدف جشنواره که همزمان با همایش و در محل همایش برگزار خواهد شد، تشویق و معرفی موسسات خیریه‌‌ای است که با سه خصوصیت دانش‌‌بنیان بودن، تولید علم و شفافیت مالی و فرایندی به ارائه ایده‌‌های نو در حوزه نیکوکاری می‌‌پردازند. همچنین در این جشنواره از موسسات برتر نیز تقدیر خواهد شد.

در پایان این جلسه اعضای کمیته‌‌های ده‌‌گانه علمی همایش پیشنهاد دادند از امور خیریه موثر در حوزه‌‌های علمی مانند موقوفات دکتر افشار نیز در جشنواره یاد شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز