خبرگزاری کار ایران

رییس سازمان امداد و نجات به ایلنا خبر داد:

سیل و آبگرفتگی در ۶ استان کشور/ یک نفر جان باخت

asdasd
کد خبر : ۷۰۰۲۶۵

رییس سازمان امداد و نجات از امدادرسانی به ۸۴۳ نفر در ۶ استان سیل‌زده خبر داد.

مرتضی سلیمی در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا درباره جزییات عملیات سیل و آبگرفتگی طی ٢٤ ساعت گذشته گفت: ٦ استان ایلام، خوزستان، قزوین، کرمانشاه، لرستان و همدان متاثر از سیل و آبگرفتگی هستند.

وی با اشاره به مناطق امدادرسانی شده ادامه داد: به ٢٩شهر، روستا و مناطق عشایرنشین و ٨٤٣ نفر امدادرسانی شده است.

رییس سازمان امداد و نجات با اشاره به انتقال ١٨ نفر به مناطق امن، تصریح کرد: ١ نفر در اندیکا – خوزستان جان خود را از دست داد.

سلیمی خاطرنشان کرد: از ٧٩ واحد مسکونی تخلیه آب صورت گرفته، همچنین ٤١ دستگاه خودرو که در مسیر سیلاب گرفتار شده بودند، رهاسازی شدند.

به گفته رییس سازمان امداد و نجات ٣٥ تیم شامل ١٣٦ نفر در این عملیات حضور داشتند.

همچنین شاهین فتحی (معاون فنی و عملیات سازمان امداد و نجات) در گفتگو با خبرنگار ایلنا درباره سیل و آبگرفتگی در استان خوزستان شهرستان‌های گتوند، دزفول، مسجد سلیمان، شوش، اندیکا و لالی گفت: بارندگی شدید در شمال استان خوزستان موجب سیل و آبگرفتگی در مناطق مختلف عشایری، روستایی و شهری شده و تیم های عملیاتی به منطقه اعزام شدند.

وی با اشاره به سیل و آبگرفتگی در استان لرستان نیز ادامه داد: در شهرستان پلدختر روستای چم گردله، روستای باغ گل، منازل مسکن مهر، دردیا و دهستان پاعلم دچار سیل و آبگرفتگی شدند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز