خبرگزاری کار ایران

رییس دانشگاه علوم پزشکی البرز توضیح داد؛

بیمارستان امام خمینی (ره) کرج هیچ ارتباطی با وزارت بهداشت ندارد/مسئول مستقیم این بیمارستان، بنیاد شهید است

asdasd
کد خبر : ۷۰۰۰۷۴

رییس دانشگاه علوم پزشکی البرز گفت: بیمارستان امام خمینی(ره) کرج هیچ ارتباطی با وزارت بهداشت و دانشگاه علوم پزشکی البرز ندارد؛ چون مالک این بیمارستان، سازمان همیاری شهرداری‌های استان البرز وابسته به استانداری البرز و موسس و صاحب پروانه آن، سازمان شفا وابسته به بنیاد شهید و امور ایثارگران است.

به گزارش ایلنا، حمید درفشی با اعلام این مطلب اظهار داشت: بیمارستان غیردولتی امام خمینی(ره) حدود یک سال است که تنش‌های متعددی دارد و با مشکلات مالی روبرو است و پرسنل آن چندین ماه است که حقوق خود را دریافت نکرده‌اند و ظرفیت درمانی بیمارستانی به کمتر از 10 درصد کاهش یافته است و پزشکان به دلیل مطالبات بالای خود حاضر به فعالیت در این بیمارستان نیستند.

رییس دانشگاه علوم پزشکی البرز تصریح کرد: از نظر ما، مالک بیمارستان که سازمان همیاری شهرداری‌های استان البرز وابسته به استانداری است باید به فکر مطالبات و حقوق این بیمارستان باشد و از طرف دیگر مسئول مستقیم این بیمارستان، بنیاد شهید و امور ایثارگران است چراکه صاحب پروانه و موسس بیمارستان امام خمینی(ره) کرج است و نمی‌تواند از زیربار مسئولیت، شانه خالی کند؛ اگرچه بخشی از این بیمارستان فروخته شده اما هنوز دو دانگ از بیمارستان به نام بنیاد شهید و امور ایثارگران است و پروانه بیمارستان در اختیار آن است.

درفشی افزود: به دلیل اینکه نام مبارک حضرت امام خمینی(ره) بر روی این بیمارستان قرار دارد، همه تصور می‌کنند که این بیمارستان متعلق به دانشگاه علوم پزشکی البرز است و پرسنل آن نیز هر چند روز یک بار به خاطر مطالباتی که دارند، اعتراضاتی را مطرح می‌کنند که در رسانه‌های داخلی و فضای مجازی منعکس می‌شود؛ در حالیکه دانشگاه علوم پزشکی البرز در حال حاضر هیچ بحرانی در حوزه پرسنلی ندارد و حقوق و مزایای پرسنل به موقع پرداخت می‌شود.

رییس دانشگاه علوم پزشکی البرز تاکید کرد: تکلیف بیمارستان امام خمینی(ره) کرج باید مشخص شود و پرسنل در این خصوص تقصیری ندارند؛ بنابراین باید تمام حقوق و مزایای پرسنل به طور کامل پرداخت شود.

وی با اشاره به جلسات متعدد نمایندگان و مسئولان استان البرز و شهر کرج برای حل مشکل بیمارستان امام خمینی(ره) اظهار داشت: حل مشکل این بیمارستان نیازمند تامین منابع مالی است و از نظر ما بنیاد شهید و امور ایثارگران به دلیل اینکه صاحب پروانه و موسس بیمارستان است، در ردیف اول پاسخگویی است که یا باید بیمارستان را اداره کند و یا پروانه بیمارستان را لغو کند.

درفشی اضافه کرد: اگرچه سازمان همیاری شهرداری‌های استان البرز مالک 4 دانگ بیمارستان امام خمینی(ره) است اما ما صاحب پروانه و موسس را می‌شناسیم و متاسفانه اقداماتی که مسئولان شهر داشته‌اند، هنوز به نتیجه نرسیده و مشکلی از پرسنل حل نشده است؛ چون باید منابع مالی توسط بنیاد شهید و امور ایثارگران تامین و حقوق پرسنل پرداخت شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز