خبرگزاری کار ایران

دبیر علمی کنفرانس مدیریت منابع انسانی:

آموزش مدیریت در کشور رنگ و بوی ملی پیدا می‌کند

asdasd
کد خبر : ۷۰۰۰۲۳

دبیر علمی کنفرانس مدیریت منابع انسانی با اشاره به پیوند خوب صنعت و دانشگاه گفت: هدف از منابع انسانی این است که بتوانیم نیازهای داخلی صنایع خود را حل کنیم تا تولید محصولاتی شود که نیازهای کشور را برطرف سازیم.

عضو هیئت علمی دانشگاه تهران در گفتگو با خبرنگار ایلنا اظهار کرد: متاسفانه یکی از مشکلات مدیران ما، آموزش‌های کتاب محور است و این قضیه تا جایی پیش رفته است که مقالات علمی اساتید ما بیشتر متوجه دانشجویان خارج از کشور شده است.

آرین قلی‌پور با اشاره به پیوند خوب صنعت و دانشگاه گفت: هدف از منابع انسانی این است که بتوانیم نیازهای داخلی صنایع خود را حل کنیم تا تولید محصولاتی شود که نیازهای کشور را برطرف سازیم.

وی، ضمن تاکید بر این موضوع که مدیران ما در شرایط تحریم‌ها موفق عمل کرده‌اند، خاطرنشان کرد: بررسی چالش‌های منابع انسانی در بنگاه‌های کشب و کار و  بررسی آخرین دستاوردهای علمی و اجرایی حوزه مدیریت منابع انسانی ازجمله مهمترین اهداف برگزاری این کنفرانس دو روزه بوده است.

سومین کنفرانس مدیریت منابع انسانی با هدف بررسی چالش‌های منابع انسانی در بنگاه‌های کسب و کار و بررسی آخرین دستاوردهای علمی و اجرایی حوزه مدیریت منابع انسانی، 13 و 14 آذرماه در دانشکده مدیریت دانشگاه‌های تهران برگزار شد.

آیین اعطای جایزه 34 هزار مدیریت منابع انسانی، با حضور معاون رئیس جمهور به شرکت‌های برگزیده خصوصی و دولتی از مهمترین برنامه‌های اختتامیه این کنفرانس به شمار می‌رفت که طی آن شرکت هنکل، همراه اول و بانک رفاه سرآمدان منابع انسانی کشور شناخته شدند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز