خبرگزاری کار ایران

مجید فراهانی نوشت:

دوچرخه‌سواری شهردار تهران فرصتی برای آشنایی با مشکلات وسایل حمل‌ونقل عمومی است

asdasd
کد خبر : ۶۹۹۶۵۱

مجید فراهانی در صفحه خود در اینستاگرام با اشاره به اینکه استفاده شهردار تهران از دوچرخه فرصتی ایجاد می‌کند تا با مشکلات استفاده از وسایل حمل و نقل عمومی دست‌وپنجه نرم کند، از پیوستن خود به این جنبش از هفته آینده خبر داد.

به گزارش ایلنا، متن کامل پست اینستاگرامی مجید فراهانی (عضو شورای شهر تهران) به شرح زیر است:

اقدام شهردار منتخب در تشویق مدیران ‌و مردم به استفاده کمتر از خودرو شخصی و‌ استفاده از وسایط حمل و‌نقل عمومی از مهم‌ترین کارهایی است که دهه‌ها پیش باید آغاز می‌شد.

در عمل به این هدف استراتژیک ایده جالب سه شنبه‌های بدون خودرو از  روش‌های ابتکاری بود که نشان داد این بار مدیران شهری خود عملا وارد گود شده‌اند ‌و استفاده از مترو‌‌، دوچرخه و‌اتوبوس را عملا ‌و نه در شعار و‌ حرف تشویق می‌کنند.

حضور بدون‌ تکلف هفته گذشته آقای دکتر حناچی در مترو و‌ استفاده امروز ایشان از دوچرخه برای رسیدن به محل کار در عین تشویق عملی به استفاده از اینگونه روش‌ها فرصت مناسبی بود تا عملا و‌ بدون ‌واسطه با مشکلات استفاده از  اینگونه وسایط حمل و‌ نقل عمومی در شهری خودرو سالار  دست‌و‌پنجه نرم‌ کند و برای رفع این چالش‌ها تفکر ‌و برنامه‌ریزی کند.

امیدوارم ایده سه‌شنبه‌های بدون‌خودرو به مثابه جنبشی فراگیر در هفته‌های آینده با استفاده از سایر وسایط حمل و‌نقل عمومی به شکلی گسترده‌تر توسط همه مدیران شهری و ملی دنبال شود و اینجانب نیز هرچند در سال جاری متناوبا از مترو و اتوبوس استفاده کرده‌ام از هفته آینده به این جنبش مبارک ‌خواهم‌ پیوست.

به قول مولانا :

آن سلسله جنبان شد

تا باد چنین بادا‌

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز