خبرگزاری کار ایران

احداث پهلوگاه وسایل نقلیه عمومی و تاکسی پیرامون مترو بعثت

asdasd
کد خبر : ۶۹۹۵۹۳

معاون حمل و نقل و ترافیک منطقه ۱۵ با اشاره به اینکه به‌زودی ایستگاه بعثت در خط ۶ مترو راه‌اندازی می‌شود، از برنامه‌ریزی به منظور احداث پهلوگاه پیرامون این ایستگاه خبر داد.

به گزارش ایلنا، مسعود لواف‌زاده گفت: جلسه تخصصی و مشترک با مدیران اجرایی خط ۶ مترو، همزمان با راه‌اندازی ایستگاه خط ۶ مترو در بزرگراه بعثت، با هدف ایجاد فضای مناسب پیرامون ایستگاه متروی بعثت جهت پهلوگیری وسایل نقلیه عمومی برای سرویس‌دهی به شهروندان مسافر برگزار شد.

وی ادامه داد: با توجه به اینکه به‌زودی ایستگاه خط ۶ مترو در ضلع جنوبی بزرگراه بعثت راه‌اندازی می‌شود، ایجاد پهلوگاه و فضای مناسب جهت حضور وسایل نقلیه عمومی اتوبوس و تاکسی نیازی ضروری است.

لواف‌زاده اضافه کرد: در همین راستا و پیرو بازدید میدانی مشترک و طی برگزاری جلسه تخصصی با معاون فنی و اجرایی خط ۶ مترو، مشاورین و اعضای شرکت آهاب؛ طرح اولیه پهلوگاه ایستگاه توسط معاونت حمل ونقل و ترافیک منطقه ارائه و پس از بررسی و دریافت نقطه‌نظر حاضرین در جلسه، طرح فوق به تایید کلیه اعضای حاضر در جلسه رسید.

معاون حمل و نقل و ترافیک گفت: موضوع از طریق شرکت راه‌آهن شهری (مترو) وشهرداری منطقه ۱۵ پیگیری و مکاتبات لازم درخصوص تایید نهایی و رفع معارض فضای سبز انجام می‌شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز