خبرگزاری کار ایران

توکلی به ایلنا خبر داد:

ثبت نام بیش ۱۲۱ هزار نفر در کنکور دکتری ۹۸

asdasd
کد خبر : ۶۹۹۲۶۸

مشاور عالی سازمان سنجش گفت: تاکنون بیش از ۱۲۱ هزار نفر در آزمون ورودی دوره دکتری (نیمه متمرکز Ph.D) سال ۱۳۹۸ ثبت نام کرده‌اند.

حسین توکلی، مشاور عالی سازمان سنجش آموزش کشور در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا با اعلام این خبر گفت: تا ساعت ۱۳ امروز سه شنبه ۱۳ آذرماه تعداد ۱۲۱ هزار و ۴۱۸ نفر در آزمون ورودی دوره دکتری (نیمه متمرکز Ph.D) سال ۱۳۹۸ ثبت نام کرده‌اند.

وی  ادامه داد: برای پذیرش در دوره‌های روزانه، نوبت دوم، دانشگاه آزاد اسلامی، دانشگاه پیام نور، دانشگاهها و مؤسسات آموزش عالی غیرانتفاعی و پردیس خودگردان دانشگاهها و مؤسسات آموزش عالی در روز جمعه سوم اسفند برگزار می‌شود.

توکلی بیان کرد: مهلت ثبت نام در آزمون ورودی دوره دکتری (نیمه متمرکز Ph.D) سال ۱۳۹۸ تا ساعت ۲۴ روز پنجشنبه ۱۵ آذر ۹۷ تمدید شده است.

مشاور عالی سازمان سنجش گفت: پذیرش دانشجو در ۲۴۵ کد رشته امتحانی این دوره از آزمون دکتری شامل، ۶۲ کد رشته در گروه علوم انسانی، ۴۶ کد رشته در گروه علوم پایه، ۶۰ کد رشته در گروه فنی مهندسی، ۳۵ کد رشته در گروه کشاورزی و منابع طبیعی، ۷ کد رشته در گروه هنر، ۲۶ کد رشته در گروه دامپزشکی و ۹ کد رشته در گروه زبان های خارجی انجام می گیرد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز