خبرگزاری کار ایران

سوال از ایدز بیشتر از طلاق و خودکشی است

asdasd
کد خبر : ۶۹۹۱۵۸

موسس انجمن گروه احیای ارزش‌های کشور گفت: کسانی که درباره ایدز از ما سوال دارند بیشتر از کسانی هستند که درباره طلاق و خودکشی سوال می‌کنند.

به گزارش خبرنگار ایلنا، منصوریان موسس انجمن گروه احیای ارزش‌های کشور در همایش روزجهانی ایدز (۲۰۱۸) با عنوان حمایت‌های روانی اجتماعی از مبتلایان به ایدز بیان کرد: کسانی که درباره ایدز از ما سوال دارند بیشتر از کسانی هستند که درباره طلاق و خودکشی سوال می‌کنند. بیمار ایدز از بیماری‌اش نیست که می‌میرد از انگ‌ها است که می‌میرد. در جامعه ما پتانسیل این فرهنگ سازی در خصوص ایدز وجود دارد زیرا ما انجام دادیم و شد پس باید فرهنگ سازی شود.

گلاره مستشاری، کارشناس ارشد گاهش تقاضا هماهنگ کننده برنامه کشوری ایدز گفت: ایدز یک پله بالاتر از HIV است. حمایت‌های روانی و اجتماعی در زمان ابتلا به ایدز ضروری است زیرا کسی که مبتلا به ایدز است هزاران مشکل دارد و نیاز به هزاران حمایت دارد.هدفی که سازمان ملل دارد تا با HIV مقابله شود این است که ۹۰ درصد کسانی که اچ آی وی مثبت دارند از وضعیت خود آگاه شوند.

مستشاری گفت: برای کسانی که با HIV رو به هستند حمایت‌های روانی و اجتماعی اهمیت بالایی دارد و ما در مقابله با کسانی که این بیماری دارند باید این خدمات را بدهیم تا مشکلاتشان را کم کنیم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز