خبرگزاری کار ایران

فرمانده نیروی انتظامی تاکید کرد:

لزوم حساسیت ویژه در صیانت از بیت المال

asdasd
کد خبر : ۶۹۹۱۱۸

فرمانده نیروی انتظامی با تأکید بر لزوم توجه و حساسیت ویژه در صیانت از بیت‌المال گفت: قانون گرایی باید ملاک عمل عاملان ذیحسابی و مدیران مالی ناجا باشد.

به گزارش ایلنا، سردار "حسین اشتری" در کارگاه آموزشی مالی عاملان ذیحسابی و مدیران مالی ناجا اظهار داشت: بر ارواح پاک و طیبه شهدای انقلاب اسلامی، دفاع مقدس، مدافعان حرم و حریم و شهیدان عرصه نظم و امنیت و روح بلند و ملکوتی حضرت امام خمینی (ره) درود و سلام می فرستیم و برای رزمندگان اسلام، خدمتگزاران واقعی نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و بویژه مقام معظم رهبری حضرت آیت الله العظمی امام خامنه ای ( مدظله العالی) آرزوی طول عمر داریم.

 تخلف در حوزه مالی قابل بخشش نیست

وی با تقدیر از دست اندرکاران برگزاری این کارگاه آموزشی به ویژه سردار " محسن نوری"؛ مدیر کل مالی و ذیحسابی ناجا، افزود: بنده از زحمات عاملان ذیحسابی و مدیران مالی ناجا تقدیر و تشکر می کنم، انصافا یکی از مجموعه های منظم و پویا در نیروی انتظامی؛ مجموعه مالی و ذیحسابی ناجا است.

فرمانده نیروی انتظامی با اشاره به حساسیت فرایندهای پولی و مالی خاطر نشان کرد: فعالیت در مجموعه مالی و ذیحسابی نیازمند دقت و تمرکز ویژه ای است و همه سازوکارهای مالی باید بر مبنای ضوابط قانونی باشد، در واقع ملاک عمل عاملان ذیحسابی و مدیران مالی ناجا باید اجرای ضوابط و دستورالعمل های قانونی باشد.

 ارتقاء دانش مالی عاملان ذیحسابی

سردار اشتری تأکید کرد: با توجه به حساسیت و تأثیرگذاری حوزه مالی، باید بگویم کوچکترین تخلف در این حوزه قابل توجیه و بخشش نیست و امور باید به گونه ای پیش رود که امکان هیچ گونه خطا و انحرافی نباشد.

عالی ترین مقام انتظامی کشور بر ضرورت ارتقاء دانش مالی عاملان ذیحسابی ناجا و تسلط بر سازوکارهای این حوزه تأکید کرد و افزود: همواره باید بر فرآیند های مالی و ذیحسابی، نظارت مستمر وجود داشته باشد و مسئولان این حوزه، مکلف به همکاری کامل با ناظران هستند، چرا که همه ما باید در بحث صیانت از بیت المال، توجه، حساسیت و اهتمام ویژه ای داشته باشیم.

سردار اشتری در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به تنوع و گستردگی مأموریتی نیروی انتظامی گفت: فرماندهان و افسران از نقطه صفر مرزی تا دل شهرها و روستاها برای تأمین نظم و امنیت مشغول ایفای نقش هستند.

 بهبود وضعیت معیشتی کارکنان

وی تأکید کرد: سبزپوشان ناجا صادقانه و خالصانه برای تولید، حفظ و توسعه امنیت عمومی تلاش می کنند و ما به عنوان مسئولان این مجموعه همواره باید در خدمات دهی به کارکنان دغدغه داشته باشیم.

سردار اشتری یادآور شد: بنده و هیئت رئیسه برای بهبود و ارتقاء وضعیت معیشتی آحاد کارکنان ناجا دغدغه جدی داریم و در این راستا گام های مطلوبی برداشته شده و این روند نیز تداوم دارد، به طوری که نهضت "خانه سازی" برای آحاد افسران، درجه داران و کارکنان حائز شرایط و ضوابط برای سال آینده در دستورکار جدی قرار دارد.

فرمانده نیروی انتظامی اشاره کرد: تأکید و توصیه فرماندهی معزز کل قوا همواره توجه بر بهبود وضعیت معیشتی کارکنان است و این مطالبه و دغدغه معظم له را به صورت جدی دنبال و اجرایی می کنیم.

حرکت بر مدار قانون

وی تأکید کرد: خدمات دهی به کارکنان را یک ضرورت اجتناب ناپذیر می دانم و معتقدم که نیروهای پلیس شایسته دریافت بهترین خدمات هستند.

سردار اشتری در بخش دیگری از سخنان خود با بیان اینکه نیروی انتظامی بر مدار قانون حرکت می کند، عنوان کرد: ناجا؛ مجموعه ای خدوم و تلاشگر در راستای توسعه نظم ، امنیت و آرامش مردم است و در حوادث مختلف این مهم را به اثبات رسانیده و باید تلاش کنیم که روند خدمات دهی مطلوب پلیس به مردم ارتقاء یابد.

وی اضافه کرد: امروز به واسطه تلاش آحاد فرماندهان، افسران، درجه داران، کارکنان و سربازان وظیفه نیروی انتظامی شاهدیم که جایگاه پلیس در بین مردم ارتقاء یافته و نظرسنجی های دستگاه های برون سازمانی نیز موید این مهم است، بنابراین باید با رویکرد اقتدار توأم با رأفت و هوشمندی مأموریت ها را به خوبی اجرا و عملیاتی کنیم و در کنار همه این موارد، سعی شود سرمایه اجتماعی پلیس به صورت روزافزون ارتقاء یابد.

فرمانده نیروی انتظامی در تشریح مأموریت های یک سال اخیر پلیس، عنوان کرد: سبزپوشان ناجا همواره در آماده باش برای اجرای مأموریت های مختلف  هستند و به اذعان آحاد مسئولان و مردم، خوشبختانه نیروی انتظامی کارنامه و عملکرد قابل قبولی دارد.

وی با اشاره به ایفای نقش پلیس در برگزاری راهپیمایی بزرگ اربعین بیان کرد: پلیس با بهره مندی حداکثری از ظرفیت های انسانی و مادی ( امکانات و تجهیزات) برای ارائه خدمات شایسته و مطلوب به زوار اربعین حسینی (ع) ایفای نقش کرد که این عملکرد پلیس رضایت مندی مقام معظم رهبری را در پی داشت.

بنابراعلام پایگاه خبری پلیس، سردار اشتری تأکید: اظهار رضایت مقام عظمای ولایت و رهبری از عملکرد پلیس را بالاترین سرمایه و افتخار می دانیم و باید این مهم را حفظ و ارتقاء دهیم.

عالی ترین مقام انتظامی کشور در پایان گفت: همه ما باید تلاش کنیم سرباز خوبی برای حضرت ولی عصر (عج) و مقام معظم رهبری باشیم و توفیق خدمتگزاری به مردم را قدر بدانیم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز