خبرگزاری کار ایران

دستگیری باند ۳۱ نفره سارقان لاستیک‌ خودرو/اعتراف به ۵۰۰ فقره سرقت

asdasd
کد خبر : ۶۹۹۰۲۷

معاون مبارزه با سرقت وسائط نقلیه پلیس آگاهی تهران بزرگ با اشاره به دستگیری باند ۳۱ نفره سارقان لاستیک خودرو های پراید و خودرو های شاسی، گفت: سارقان به ۵۰۰ فقره سرقت لاستیک اعتراف کردند.

به گزارش ایلنا، سرهنگ سید شمس الدین میرزکی در تشریح این خبر، بیان داشت: در پی دریافت چندین فقره شکایت شهروندان در خصوص سرقت لاستیک های خودرهایشان موضوع بصورت ویژه در دستور کار معاونت مبارزه با سرقت وسائط نقلیه پلیس آگاهی تهران بزرگ قرار گرفت.

وی با اشاره به بررسی‌ها و تحقیقات صورت گرفته بیان اشت: در بررسی‌های صورت گرفته یکی از سارقان حرفه‌ای و باسابقه که در زمینه سرقت لاستیک‌های خودرو در سطح شهر تهران فعالیت داشت دستگیر و از وی تعدادی لاستیک خودرو‌های پراید و خودروهای شاسی بلند کشف شد.

 معاون مبارزه با سرقت وسائط نقلیه پلیس آگاهی تهران بزرگ عنوان داشت: در بازجویی‌های فنی انجام شده مشخص شد متهم اصلی به هویت حمیدرضا که دارای سابقه کیفری است در زندان با افرادی آشنا شده و بعد از آزادی از زندان اقدام به تشکیل باند سرقت کرده‌اند.

این مقام مسئول با اشاره به اینکه در یک عملیات غافلگیرانه ۱۵ نفر سارق و مالخر این باند دستگیر شدند، بیان داشت: در بررسی و تحقیقات صورت گرفته از این افراد دیگر اعضا این باند که بصورت گسترده در نقاط مختلف تهران اقدام به سرقت لاستیک‌های خودروهای پراید و شاسی بلند نیز دستگیر شدند.  

سرهنگ میرزکی با اشاره به اینکه اعضا باند که بیشتر دارای سابقه کیفری است در بازجویی‌های صورت گرفته در مجموع به ۵۰۰ فقره سرقت لاستیک اعتراف کردند، بیان داشت: اعضا این باند نیمه شب‌ها در نقاط مختلف شهر تهران به خصوص نقاط شمالی آن اقدام به سرقت لاستیک خودروهای لوکس از قبیل سانتافه، توسان و ... می‌کردند و اموال سرقتی را در خانه‌ای در منطقه نبرد انتقال و بعد به تدریج به مالخرها تحویل می دادند.

وی با اشاره به اینکه سارقان لاستیک‌های خودروهای لوکس را به قیمت ۲۰۰ تا ۲۵۰ هزار تومان و لاستیک خودروهای پراید را به قیمت ۵۰ هزار تومان به مالخرها به فروش می رساندند، اظهار داشت:  از انبارهای متعلق به اعضا این باند تعداد ۳۰۰ فقره لاستیک‌های خودروهای پراید و شاسی بلند کشف شده است.

معاون مبارزه با سرقت وسائط نقلیه پلیس آگاهی تهران بزرگ با اشاره به اینکه سارقان به شعبه سوم دادیاری ناحیه ۳۴ تهران جهت رسیدگی به جرایم آنها انتقال داده شدند، اعلام داشت: مالباختگانی در محدوده تهران بزرگ لاستیک خودروی آنها به سرقت رفته است می‌توانند با در دست داشتن اصل پرونده خود جهت تحویل اموال خود به اداره ۲۰ پلیس آگاهی تهران بزرگ واقع در خیابان وحدت اسلامی مراجعه و یا برای کسب اطلاعات بیشتر با شماره تلفن ۵۱۰۵۵۵۲۱ تماس حاصل کنند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز