خبرگزاری کار ایران

پور سیدآقایی:

اجاره کاتالیست شایع نیست/کاتالیست‌ها در معاینه فنی آرم‌گذاری می‌شوند

asdasd
کد خبر : ۶۹۸۷۳۳

معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران درباره استفاده برخی از کاتالیست‌های اجاره‌ای گفت: خودروهایی که برای معاینه فنی اقدام می‌کنند کاتالیست‌شان با رنگ خاصی آرم‌گذاری می‌شود.

به گزارش ایلنا، محسن پورسیدآقایی در واکنش به افرادی که برای گرفتن معاینه فنی از کاتالیست‌های اجاره‌ای استفاده می‌کنند، اظهار کرد: درباره استفاده از کاتالیست‌های اجاره‌ای به نظر من، موضوع کمی‌ بزرگ‌نمایی شد.استفاده از کاتالیست‌های اجاره‌ای شایع نیست و تنها با مواردی برخورد داشته‌ایم.

وی با بیان اینکه این موضوع اثر جدی در آلودگی هوا و انجام معاینه فنی ندارد، اضافه کرد: خودروهایی که برای معاینه فنی اقدام می‌کنند کاتالیست‌شان با رنگ خاصی آرم گذاری می‌شود.

معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران ادامه داد: اگر این کاتالیست دوباره روی خودروی دیگری مورد استفاده قرار گیرد، در مرکز مشخص می‌شود که کاتالیست قبلا مورد استفاده قرار گرفته و بنابراین خودرو برگشت می‌خورد و معاینه فنی آن تایید نمی‌شود.

پورسیدآقایی تاکید کرد: افرادی که نسبت به اجاره دادن کاتالیست اقدام می‌کردند، آگاه نبودند که پس از یک بار موضوع در معاینه فنی مشخص می‌شود.

معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران عنوان کرد: البته این موضوع شایع نبود و با اطلاع‌رسانی به موقع از شیوع آن جلوگیری شده است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز