خبرگزاری کار ایران

لزوم توجه به کارکنان در راستای بهبود کارکرد پلیس

asdasd
کد خبر : ۶۹۸۶۶۸

رئیس پلیس پیشگیری ناجا با بر ضرورت اجرای قاطعانه قوانین توأم با حفظ کرامت مردم تاکید کرد.

به گزارش ایلنا، سردار محمد شرفی در نشست سراسری معاونان،فرماندهان یگان های حفاظت دستگاه های دولتی و رؤسای پلیس پیشگیری استان های کشور با اشاره به حرکت جهادی و انقلابی همراه با ایثار و از خود گذشتگی پلیس در راستای خدمت صادقانه به جامعه، اظهار داشت: این روند باید مستمر باشد، تا فرصت هرگونه بی نظمی و اخلال گری از بدخواهان و دشمنان نظام در عرصه های مختلف اجتماعی،اقتصادی و.. سلب شود.

وی با بیان اینکه سلسله مراتب فرماندهی پس از رهنمودهای فرماندهی معظم کل قوا (مدظله العالی) در خصوص توجه به کلانتری ها به عنوان ویترین نیروی انتظامی، دغدغه‌هایی در این باره دارند، افزود: یکی از این دغدغه‌ها، تکریم ارباب رجوع  و حفظ حقوق شهروندان است و در این راستا باید به نیروی انسانی پلیس برای  بهبود عملکرد توجه شود.

رئیس پلیس پیشگیری ناجا با تاکید بر ضرورت اجرای قاطعانه قوانین توأم با حفظ کرامت مردم، ادامه داد: "حرفه ای گرایی" کارکنان کلانتری و پاسگاه ها در کنار توجه به " تعالی رفتار " از دیگر محورهای طرح تحول کلانتری و پاسگاه ها بود که با لطف خداوند در این مسیر گام های مطلوبی برداشته شد.

این مقام ارشد انتظامی ادامه داد: در این مسیر توجه به مراکز انتظامی و ارائه خدمات به مردم، دبیرخانه شورای عالی تحول کلانتری و پاسگاه ها(کوپ) تشکیل شد تا با بهره مندی از همه ظرفیت ها (فناوری ها ،تجهیزات،تجربیات، فکر و اندیشه صاحب نظران) به دغدغه‌های مسئولان و مردم پاسخ مناسبی در شان  نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران داده شود.

سردار شرفی  با بیان اینکه مدیران ستاد این پلیس و روسای پلیس پیشگیری سراسر کشور در راستای  اجرای سیاست ها و راهبرد های دبیرخانه شورای عالی تحول کوپ مسئولیت اصلی را به عهده دارند،افزود: باید به پیشرفت برنامه های شورای عالی تحول کلانتری و پاسگاه ها سرعت بیشتری داده شود تا با یاری خداوند منان شاهد رشد و بالندگی نیروی انتظامی در سطح جامعه باشیم.

این مقام ارشد انتظامی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به اینکه تامین نظم و امنیت از وظایف اصلی نیروی انتظامی است  اظهار کرد: بدیهی است که پلیس برای تامین نظم و امنیت می‌بایست با یک رایزنی فعال با سازمان‌ها و نهادهای مرتبط نسبت به یادآوری مسئولیت آنان در خصوص پیشگیری از جرم برای بهتر کردن وضعیت اقدام کند.

وی سپس با بررسی کارنامه عملیاتی پلیس پیشگیری استان‌ها و یگان‌های حفاظت دستگاه‌های دولتی با ابراز خرسندی از وضعیت آموزش و بهبود شاخص‌های عملکردی با وجود گسترش حجم ماموریت‌های این پلیس، بر پیگیری پرونده ها تا مراحل بالاتر و کشف حلقه‌های بزرگ‌تر ارتکاب جرم و توجه بیشتر به مناطق دوردست تاکید کرد.

سردار شرفی در پایان از عملکرد مجموعه پلیس پیشگیری ناجا در سراسر کشور در ماموریت‌های مناسبتی امسال مانند هفته ناجا، راهپیمایی اربعین حسینی و مراسم دهه نخست ماه محرم و... قدردانی کرد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز