خبرگزاری کار ایران

مدیرعامل شرکت بهره‌برداری متروی تهران:

مناسب‌سازی تمام ایستگاه‌ها برای معلولان در دستورکار قرار دارد

asdasd
کد خبر : ۶۹۸۴۶۱

در مراسم «ما به توان هم» که در آستانه روز جهانی معلولان، در ایستگاه متروی امام خمینی (ره) برگزار شد، مدیران شرکت بهره‌‌برداری متروی تهران و حومه بر روی صندلی چرخدار نشستند تا بهتر مشکلات این قشر را هنگام تردد در ایستگاه‌های خطوط مترو درک کنند.

به گزارش ایلنا، این مراسم با حضور جمعی از معلولان، نایب رییس هیات مدیره ومدیرعامل، معاونان و مدیران ارشد شرکت بهره‌برداری متروی تهران و حومه ظهر امروز در ایستگاه امام خمینی (ره) برگزار شد.

فرنوش نوبخت، نایب رییس هیات مدیره و مدیرعامل شرکت بهره‌‌‌برداری متروی تهران و حومه در حاشیه این مراسم گفت: ۱۲ آذر ماه مصادف با روز جهانی معلولان است و به همین مناسبت معاونان و مدیران شرکت بهره‌‌‌‌‌برداری متروی تهران و حومه خود را در جایگاه معلولان و افراد کم‌‌‌توان قرار دادند تا بهتر مشکلات این قشر را هنگام تردد در ایستگاه‌‌‌های مترو درک نمایند.

وی ادامه داد: این کار برای اولین بار در متروی تهران اجرا شد و تلاش کردیم تا با گفت‌وگو با این افراد و دریافت پیشنهادات و انتقادات از کاستی‌‌‌‌‌های موجود برای تردد راحت در ایستگاه‌ها مطلع شویم چراکه آنها بخش قابل احترام مسافران ما هستند و موظف هستیم برای راحتی آنها قدم برداریم.

مدیرعامل شرکت بهره‌‌‌برداری متروی تهران و حومه افزود: افراد معلول به عنوان بازوی مشورتی شرکت بهره‌‌‌برداری مترو هستند و از این به بعد ماهانه مدیران ارشد شرکت با این عزیزان جلسات مشاوره برای مناسب‌‌سازی ایستگاه‌‌ها برگزار خواهد شد.

نوبخت اضافه کرد: مناسب‌‌‌سازی تمام ایستگاه در دستورکار قرار دارد و در تلاش هستیم تا دسترسی افراد معلول به ایستگاه‌‌های مترو راحت‌‌تر شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز