خبرگزاری کار ایران

انهدام باند سارقان سند نمره کار و ثبت

asdasd
کد خبر : ۶۹۷۶۵۳

رئیس پلیس آگاهی استان هرمزگان از دستگیری اعضای باند 6 نفره سارقان سند نمره کار و کشف 6 دستگاه خودرو سرقتی و ثبت توقیف 100 دستگاه خودرو در این رابطه خبر داد.

به گزارش ایلنا، سرهنگ "عبدالمجید کرمی" عنوان داشت: در پی وقوع سرقت های متعدد خودرو در شهرستان "بندرعباس" که از سنوات گذشته به وقوع پیوسته و تاکنون نیز هیچ گونه آثار و آماری از کشفیات آن علیرغم ثبت در سیستم مسروقات پلیس آگاهی به دست نیامده بود، بررسی موضوع به صورت ویژه در دستور کار کارآگاهان اداره مبارزه با سرقت قرار گرفت.

 رئیس پلیس آگاهی استان هرمزگان افزود: با انجام کارهای اطلاعاتی و پلیسی باند سارقان سند نمره کار خودرو توسط کارآگاهان پلیس آگاهی منهدم که تعداد 6 نفر از سارقان طی یک عملیات ضربتی شناسایی و با هماهنگی مقام قضائی دستگیر شدند.

این مقام انتظامی اذعان داشت: در بازرسی از مخفیگاه متهمان کارت های شناسایی، هویتی و ابزارآلات مرتبط با حک شماره ارکان انواع خودروها و بیش از 100 برگ قولنامه تنظیم شده در بحث خرید و فروش خودرو پژو به دست آمد که در بررسی های صورت گرفته مشخص شد، متهمان دستگیر شده اقدام به خرید بیش از 100 دستگاه انواع خودرو لیزینگی و تصادفی کرده و با انواع خودروهای سرقتی و مشابه تحت عنوان سند نمره جایگزین و به فروش می رساندند.

وی خاطر نشان کرد: در تحقیقات و بازجویی های به عمل آمده متهمان به سرقت خودرو و سند نمره کردن آنها با خودروهای تصادفی و لیزینگی اقرار و 6 دستگاه خودرو نیز از آنان کشف و ضبط شد.

بنابراعلام پایگاه خبری پلیس، این مقام انتظامی با اشاره به اینکه متهمان دستگیر شده با قرار بازداشت موقت روانه زندان شدند، تصریح کرد: بررسی درخصوص فروش خودروهای مورد اشاره که با مهارت خاصی سند نمره و قطعه گذاری شده بودند، ادامه دارد و با دستور مقام قضائی تمامی قولنامه وخودروهایی که از طریق متهمان خرید و فروش شده اند جمعاً 100 دستگاه خودرو با عنوان بررسی مجدد و انجام کارشناسی اصالت خودرو در سیستم سراسری پلیس آگاهی با موضوع توقیف قضائی ثبت شد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز