خبرگزاری کار ایران

نجات معجزه‌آسای کودک 5 ساله از بین دو دیوار ساختمان 5 طبقه

asdasd
کد خبر : ۶۹۵۰۸۷

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی از نجات یک کودک پنج‌ساله که بر اثر سقوط بین دیوار دو ساختمان گرفتار شده بود، خبر داد.

جلال ملکی در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا، درباره جزییات این حادثه گفت: ساعت 23:52 شب گذشته یک مورد حادثه سقوط کودک از ارتفاع و گرفتار شدن این کودک در محله تهرانسر، بلوار لاله به سامانه 125 سازمان آتش‌نشانی اطلاع داده می‌شود.

وی ادامه داد: دو ایستگاه آتش‌نشانی با امکانات کامل به محل حادثه اعزام شده و مشاهده می‌کنند در یک مجتمع پذیرایی 5 طبقه یک پسر بچه 5 ساله از سطح پشت‌بام این ساختمان به ساختمان مجاور سقوط کرده است و در میان مرز انقطاع بین دو ساختمان که فضای بسیار کمی است، گرفتار شده است.

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی خاطرنشان کرد: آتش‌نشانان پس از بررسی‌های متعدد از گرفتار شدن این پسربچه در داخل مرز انقطاع دو ساختمان اطمینان حاصل کردند اما از آنجا که نمی‌دانستند دقیقا نزدیک به کدام طبقه گرفتار شده است بخشی از دیوار یکی از واحدهای طبقه اول را که در مجاورت آن مجتمع پذیرایی قرار داشت شکافته و پس از بررسی فضای درز انقطاع به محل حضور دقیق کودک پی بردند.

ملکی ادامه داد: آتش‌نشانان پس از اطمینان از محل پسربچه برای اینکه بتوانند به این کودک دسترسی پیدا کنند، دیوار طبقه همکف را شکافته و موفق شدند به این پسربچه 5 ساله که درحدود 15 متر سقوط کرده بود، دسترسی پیدا کنند. زمانی که آتش‌نشانان به این پسربچه رسیدند متوجه شدند که در عین ناباوری و در یک حالت معجزه‌آسا این کودک زنده است اما در نقاط مختلفی از بدن دچار مصدومیت‌هایی شده بود. آتش‌نشانان این کودک را با احتیاط کامل از آن فضای تنگ و تاریک خارج کرده و به عوامل اورژانس تحویل دادند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز