خبرگزاری کار ایران

معاون مرکز سلامت محیط و کار اعلام کرد:

صرفه‌جویی بیش از پنج میلیاردی با راه‌اندازی دفاتر خدمات سلامت

asdasd
کد خبر : ۶۹۵۰۱۶

معاون مرکز سلامت محیط و کار وزارت بهداشت از صرفه‌‌‌جویی بیش از پنج میلیاردی واگذاری کارها به بخش خصوصی در طرح راه‌اندازی دفاتر خدمات سلامت در شهر تهران خبر داد.

به گزارش ایلنا، محسن فرهادی در حاشیه نشست معاونان بهداشت دانشگاه‌های علوم پزشکی کشور گفت: ۴۶ دفتر در تهران برای اجرای پایلوت طرح راه‌‌‌‌اندازی دفاتر خدمات سلامت در شهر تهران راه‌اندازی شد که منجر به ثبت ۱۴۸ هزار و ۳۴۹ دیتا، شاغل شدن ۲۱۰ نفر، شناسایی ۹۵۰ واحد جدید صنفی و دو میلیارد و ۳۵۲ میلیون تومان صرفه‌‌‌جویی در منابع انسانی شد.  

وی افزود: اگر متوسط ساعت ممیزی را ۱.۴۵ ساعت در نظر بگیریم، در مدت پایلوت طرح ۲۱۵ هزار و ۱۰۶ ساعت ممیزی معادل هزار و ۱۲۰ نفر کار انجام شد.  

معاون مرکز سلامت محیط و کار وزارت بهداشت هزینه صرفه‌‌‌جویی استفاده از خودرو را نیز ۲۷۰ میلیون تومان دانست که در مجموع موجب صرفه‌‌‌‌جویی پنج میلیارد و ۱۰۰ میلیون تومانی در این طرح شده است.  

فرهادی از راه اندازی ۳۸ دفتر دیگر در ۹ استان کشور و فراخوان و ثبت نام ۴۸ هزار و ۳۳ نفر برای راه‌اندازی این دفاتر در کل کشور خبر داد.

به گفته وی، ۲۲ آذرماه آزمون پذیرش این داوطلبان و سپس مصاحبه و گزینش آنها انجام خواهد شد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز