خبرگزاری کار ایران

معاون درمان وزارت بهداشت در سیستان و بلوچستان عنوان کرد:

رفع کمبودهای بهداشتی و درمانی سیستان و بلوچستان در دستورکار

asdasd
کد خبر : ۶۹۴۷۶۶

قاسم جان‌بابایی ضمن سفر به استان سیستان و بلوچستان گفت: برای رفع کمبودهای باقیمانده، براساس مفاد سند راه درمان اقدام خواهیم کرد‌.

به گزارش ایلنا، قاسم جان بابایی در سفر به سیستان و بلوچستان ضمن بازدید از مراکز درمانی زاهدان گفت: تامین نیازهای مردم با استمرار طرح تحول نظام سلامت، مهمترین رسالت حوزه معاونت درمان است.

 وی با بیان اینکه در طرح تحول سلامت توسعه قابل قبولی در زیر ساخت‌های درمانی و تشخیصی استان  سیستان و بلوچستان اتفاق افتاده است، افزود: پیشرفت امکانات بهداشتی و درمانی در این استان جای تقدیر دارد، اما برای رفع کمبودهای باقیمانده، براساس مفاد سند راه درمان اقدام خواهیم کرد‌.
 
معاون درمان وزارت بهداشت درخصوص کمبود مراکز درمانی در گذشته و رفت و آمد بیماران به شهرها و استان‌های دیگر برای دریافت خدمات درمانی، خاطرنشان کرد: مسافرت‌های درمانی مشکلات زیادی را برای مردم ایجاد کرده بود که با استقرار پزشکان در مناطق کمتر توسعه‌یافته و تجهیز و نوسازی بیمارستان‌ها این سفرهای درمانی به پایتخت و یا مرکز استان کمتر شد. 
 
وی ادامه داد: در استان سیستان و بلوچستان با وجود تکمیل نسبی چرخه درمان بیماری‌های مختلف، بسیاری از این سفرها غیرضروری است.
 
جان بابایی در سفر به استان سیستان و بلوچستان ضمن بازدید از مراکز درمانی زابل، وارد زاهدان شد و از مراکز درمانی این شهر نظیر بیمارستان خاتم الانبیا (ص) و علی ابن ابی طالب (ع)، بازدید کرد. 

وی همچنین در نشست تخصصی با رییس و معاونین دانشگاه علوم پزشکی زاهدان به بررسی مشکلات حوزه درمان در این استان پرداخت.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز