خبرگزاری کار ایران

ملکی به ایلنا خبر داد:

حریق در یک کارگاه کفاشی در خیابان ظهیرالاسلام/ یک کارگر مصدوم شد

asdasd
کد خبر : ۶۹۴۵۶۱

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی از حریق در یک کارگاه کفاشی در خیابان ظهیرالاسلام و مصدومیت یک کارگر خبر داد.

جلال ملکی در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا، درباره جزییات این حادثه گفت: در ساعت ۱۵:۱۵ یک مورد حادثه آتش‌سوزی در یک کارگاه کفاشی در خیابان ظهیرالاسلام، خیابان آزادی‌خواه به سامانه ۱۲۵ سازمان آتش‌نشانی اطلاع داده شد.

وی با بیان اینکه بلافاصله دو ایستگاه به محل حادثه اعزام شد، اظهار داشت: محل آتش‌سوزی یک منزل سه طبقه قدیمی بود که طبقه همکف آن به وسعت بیش از ۱۰۰ متر مسکونی و دو طبقه بالایی تبدیل به کارگاهی برای تولید کفش شده بود. زمانی که آتش‌نشانان به محل حادثه رسیدند طبقه دوم این منزل مسکونی به وسعت بیش از ۱۰۰ متر دچار حریق شده و بخش زیادی از این کارگاه کاملا شعله‌ور بود.

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی با بیان اینکه متاسفانه آتش‌نشانان در این کارگاه با عدم اصول ایمنی مواجه بودند، تصریح کرد: متاسفانه در داخل راه‌پله‌ها هم اجناسی به صورت نامرتب انبار شده بود که براثر این حریق کاملا شعله‌ور بود و در حال گسترش به طبقه سوم بود. طبقه سوم نیز کارگاه دیگری بود که اجناس تولیدی در آن نیز نگهداری می‌شد.

ملکی با بیان اینکه دو نفر در طبقه سوم محبوس و گرفتار بودند، خاطرنشان کرد: آتش‌نشانان همزمان با خاموش کردن آتش این افراد را به همراه چهار کارگر مرد دیگر که در ساختمان و در وضعیت ناایمنی گرفتار شده‌ بودند، خارج کردند. یک نفر از این کارگران از ناحیه پا دچار سوختگی شده بود که به عوامل اورژانس تحویل داده شد.

وی ادامه داد: آتش در مدت زمان کوتاهی خاموش شد و عملیات لکه‌گیری نیز به پایان رسیده است. در حال حاضر نیز کارشناسان در حال بررسی علت حادثه هستند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز