خبرگزاری کار ایران

الویری در افتتاحیه ساختمان شورای عالی استان‌ها:

پیش از این ساختمانی برای برگزاری جلسات نداشتیم

asdasd
کد خبر : ۶۹۴۵۲۸

رئیس شورای عالی استان‌ها با اشاره به افتتاح ساختمان شورای عالی استان‌ها گفت: پیش از این ساختمانی برای برگزاری جلسات نداشتیم.

به گزارش خبرنگار ایلنا، مرتضی الویری در مراسم افتتاحیه ساختمان شورای عالی استان‌ها اظهار کرد: از بدو تشکیل شورای عالی استان‌ها هیچ محلی برای برگزاری جلسات هم‌اندیشی و کمیسیون‌ها وجود نداشت. تنها ساختمانی در میدان فاطمی با اتاق‌ها و ظرفیت محدود وجود داشت و اعضای شورا مجبور بودند جلسات کمیسیون خود را در مکان‌های مختلف برگزار کنند.

رئیس شورای عالی استان‌ها با اشاره به اینکه به دلیل نبود ساختمانی مخصوص شورای عالی استان‌ها امکان داشتن بایگانی مناسب نیز وجود نداشت، گفت: با موافقت آقای افشانی، شهردار وقت و تصویب شورای شهر ساختمان خیابان بخارست به شورای عالی استان‌ها واگذار شد البته هیچ امکاناتی در داخل ساختمان برای برگزاری همایش و جلسات کمیسیون‌ها وجود نداشت. این ساختمان برای حراست پیش‌بینی شده بود و حتی به منظور کاربری‌های حراستی دیوارکشی‌های چوبی داشت.

وی تاکید کرد: ساختمان فعلی در زمان بسیار فشرده و با کار شبانه‌روزی مهیا و تجهیز ساختمان شورای عالی استان‌ها در کوتاه‌ترین زمان انجام شد.

در ادامه این مراسم، مجری پروژه تجهیز ساختمان شورای عالی استان‌ها اظهار کرد: ساختمان فعلی با حمایت اعضای شورای شهر و شهردار وقت و درایت و پشتکار آقای الویری به نتیجه رسید.

علیرضا اشرافی ادامه داد: براساس مصوبه شورای شهر تهران واگذاری حق بهره‌برداری از ساختمان فعلی در مردادماه به شورای عالی استان‌ها انجام شد. ۲۹ مهردادماه شهردار محترم تهران به سرپرست مالی و اقتصادی خود در خصوص تسریع در تحویل ملک تاکید کرد و ساختمان فعلی تحویل نمایندگان شورای عالی استان‌ها شد.

وی تاکید کرد: این ساختمان با همکاری دوستان در کوتاهترین زمان ممکن انجام شد.

اشرافی افزود: ساختمان فعلی شورا دارای هشت طبقه است و هر طبقه ۲۷۵ متر مربع زیربنا دارد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز