خبرگزاری کار ایران

ثبت ۱۳ هزار تقاضا برای صدور غیرحضوری دفترچه درمانی

asdasd
کد خبر : ۶۹۴۵۰۴

کانال های ارتباطی مرکز ارتباطات مردمی سازمان تامین اجتماعی، سامانه تلفنی ۱۴۲۰، سامانه پیامکی، پیام صوتی، پورتال و بخش مراجعین حضوری مستقر در ستاد مرکزی پاسخگوی سئوالات و مطالب مطرح شده است.

به گزارش ایلنا، مرکز ارتباطات مردمی سازمان تامین اجتماعی در مهر سالجاری ۲۸ هزار و ۶۷۹ مورد تماس تلفنی را پاسخ داده است که بیشترین تماس‌ها از تهران و در حوزه های مالی، فنی بیمه شدگان و خدمات غیرحضوری بوده است.

همچنین در مهر سالجاری ۱۴ هزار و ۲۶۲ تقاضا در پورتال crm.tamin.ir ثبت شده است که ۱۳ هزار و ۴۹۰ مورد آن در خصوص صدور غیرحضوری دفترچه درمان است و بیشترین متقاضیان از استان های آذربایجان شرقی و زنجان بوده‌اند.

گفتنی است، پیام های صوتی ثبت شده در همین مدت ۴۴۹ مورد بوده که اکثریت پیام ها در حوزه بیمه ای و اقتصادی و در زمینه ادارات کل امور مالی، نام نویسی و حسابهای انفرادی، امور فنی بیمه شدگان و خدمات غیرحضوری به ثبت رسیده است که بالاترین پرسش ها برای ورود به سامانه مشاهده سوابق بوده است.

۳۸۶ مورد پیامک به مرکز ارتباطات مردمی سازمان تامین اجتماعی ارسال شده که بالاترین آمار پیامک در حوزه بیمه ای و به تعداد ۲۶۵ مورد بوده که بیشترین پرسش مخاطبان در حوزه ادارات کل امور مالی، خدمات غیرحضوری و فنی بیمه شدگان مطرح شده است.

همچنین مرکز ارتباطات مردمی سازمان تامین اجتماعی واقع در طبقه همکف ستاد مرکزی با کادری مجرب ، یک هزار و ۶۰۳ نفر از مراجعین حضوری در مهر سال جاری را پاسخگو بوده است. بالاترین آمار مراجعین از استان تهران به تعداد یک هزار و ۸۳ نفر در حوزه بیمه ای ثبت شده که بیشترین پرسش در زمینه ادارات کل امور فنی بیمه شدگان و امور فنی مستمری‌ها است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز