خبرگزاری کار ایران

پرداخت بیش از ٢١٠ میلیارد ریال از هزینه‌های درمان متفرقه آموزش و پرورش

asdasd
کد خبر : ۶۹۴۲۹۰

نماینده تام الاختیار شرکت آتیه سازان حافظ در امور فنی قرارداد بیمه‌های درمان تکمیلی وزارت آموزش و پرورش از پرداخت هزینه‌های درمان این وزارت به بیمه شدگان خبر داد و گفت: بیش از ٢١٠ میلیارد ریال از این هزینه‌ها در آبان ماه امسال پرداخت شد.

به گزارش ایلنا، سعید شاکرمی (نماینده تام الاختیار شرکت آتیه سازان در امور فنی قرارداد بیمه‌های درمان تکمیلی وزارت آموزش و پرورش) از پرداخت افزون بر ٢٥٠ میلیارد ریالی هزینه‌های درمان تکمیلی بیمه‌شدگان این وزارتخانه خبر داد و افزود: با اعتبار تامین شده از سوی تعاون این وزارت، ظرف مدت ۳ روز کلیه هزینه‌های متفرقه بیمه شدگان تا نیمه مرداد ماه گذشته و هزینه درمان بیماران خاص تا پایان آبان ماه امسال پرداخت شد.

وی با تأکید بر لزوم رضایت بیماران خاص و خانواده‌های آن‌ها برای دریافت هزینه‌ها به صورت هفتگی و خارج از نوبت اظهار داشت: انتظار می‌رود با همکاری بیش از پیش وزارت آموزش و پرورش با شرکت آتیه سازان حافظ در راستای تامین اعتبار کافی شاهد پرداخت هزینه‌های درمان بیمه شدگان ظرف مدت کمتر از یک ماه باشیم.

نماینده شرکت آتیه سازان حافظ در قرارداد بیمه‌های درمان تکمیلی وزارت آموزش و پرورش، با اشاره به همکاری مناسب و بی وقفه بیمارستان‌های طرف قرارداد این شرکت تصریح کرد: مراجعه بیمه شدگان به مراکز طرف قرارداد، عدم پرداخت هزینه مستقیم درمان را به همراه دارد.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز